خرید کیف برند، یک خرید هوشمندانه!

خانم ها غالباً به صورت حساب شده اقدام به خرید می کنند. خواه خرید یک وسیله برای خانه باشد و یا یک لباس و یا حتی یک کیف دستی. خرید حساب شده به این معناست که ابتدا نیاز سنجی می کنند و سپس بودجه ای را برای آن کار اختصاص می دهند. یکی از این انتخاب های حساس برای خانم ها انتخاب کیف دستی است. شاید در ابتدا فکر کنید که خرید یک کیف آنقدرها هم مهم نیست. اما ما می خواهیم به شما بگوییم که اینطور نیست و خرید یک کیف نکته مهم و حساسی است و نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. زیرا کیف همراه همیشگی خانم هاست و علاوه بر اینکه از آن برای جابه جایی وسایلشان کمک می گیرند، به کیف به عنوان یک پارامتر برای زیباتر شدن ظاهرشان هم نگاه می کنند.

اما یکی از چالش های همیشگی خانم ها این است که یک کیف برند بخریم یا یک کیف معمولی؟ همانطور که همه میدانیم قیمت کیف زنانه برند با قیمت یک کیف معمولی بسیار متفاوت است. بنابراین انتخاب بسیار سخت می شود یک کیف برند یا چند کیف معمولی؟ کیفیت یا کمیت؟

چرا کیف برند بخریم؟

همانطور که از تیتر متوجه شدید، پیشنهاد ما به شما این است که “کیفیت را فدای قیمت نکنید.” به عبارت دیگر بین کیفیت و کمیت، کیفیت را انتخاب کنید. اما چرا کیف برند؟

مزایای خرید کیف برند

کیفیت بسیار بالای کیف برند

هنگامی که یک کیف برند را در دست می گیرید و بر روی سطح آن دست می کشید کاملاً نرمی و لطافت را حس می کنید و پی به جنس خوب متریال آن می برید. اما موضوع به همین جا ختم نمی شود! آشتر داخل کیف هم بسیار نرم و لطیف است. زیپ کیف به راحتی باز و بسته می شود. دوخت کیف و دوخت بندها بسیار منظم و ردیف است و کوچکترین کجی و یا در رفتگی نخ در آن وجود ندارد. علاوه بر تمام اینها، یراق آلات فلزی کیف هم از جنسی بسیار عالی هستند که هرگز دچار تغییر رنگ نخواهند شد. در یک جکله بگوییم که اگر یک کیف برند را چند سال بعد از خرید در دست بگیرید مثل روز اول باکیفیت و زیباست. (البته به نظم و مراقبت شما هم بستکی دارد.)

بیشتر:  در سال 1401 کدام گوشی دسته دوم و ارزان قیمت را خریداری کنیم ؟

دوام و ماندگاری کیف برند

کیفیت بالای کیف برند، سبب ماندگاری بیشتر کیف می شود. مثلاً شما می توانید  یک کیف برند برای استفاده روزمره تهیه کنید و تا سالیان سال از این کیف استفاده کنید بدون اینکه از زیبایی آن کاسته شود. علاوه بر این، کیف های برند همیشه به روز هستند و هرگز از مد افتاده نمی شوند. بنابراین با یکبار هزینه کردن برای کیف برند می توانید یک کیف ماندگار و زیبا داشته باشید که همیشه همراه شما باشد.

توجه به اجزا در طراحی کیف برند

کمپانی های مشهور جهانی در ساخت کیف به پارامترهای بسیار زیادی، حتی کوچکترین جزء ها هم توجه می کنند. مثلاً کیف ها را به گونه ای طراحی می کنند که با ارگونومی بدن تطابق کاملی داشته باشد. بنابراین شما هنگام که کیف را در دست می گیرید و یا بر روی دوش می اندازید، کاملاً احساس راحتی می کند. همچنین این کیف ها بسیار سبک هم هستند و شما را خسته نخواهند کرد.

بیشتر:  اقامت در خانه های بوم گردی در قشم

افزایش اعتماد به نفس با کیف برند

یک کیف برند فریاد می زند که “صاحب من ارزشمند است.”

در روانشناسی انواع کیف ها آمده است که: در دست گرفتن کیف برند توسط یک خانم، به دیگران این پیام را می رساند که او برای خود ارزش قائل است و خود را شایسته بهترین های می داند بنابراین یک کیف اورجینال زیبا را در دست گرفته است.

معایب خرید کیف برند

قیمت کیف برند

قیمت کیف زنانه دارای تنوع بسیار بالایی است و در این بین بیشترین قیمت هم به کیف های برند اختصاص دارد. قیمت بالای کیف برند در قبال یک کیف ماندگار با بالاترین کیفیت و زیباترین شمایل که به ما اعتماد به نفس بدهد و مطابق فیزیولوژی بدن ما باشد و در عین حال سبک و راحت هم باشد، بسیار منصفانه به نظر می رسد. هیچ گرانی ای بی علت نیست ….

خرید کیف فیک به جای کیف برند

شاید یکی از دلایل اصلی که سبب شده بعضی از خانم ها به سمت خرید کیف برند نروند این باشد که نتوانند کیف اورجینال و اصل را از کیف فیک و تقلبی تشخیص دهند و فقط یک هزینه گزاف بپردازند و یک کلاه گشاد سرشان برود. اگر شما هم این ترس را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً از فروشگاههای معتبر خرید کنید و قبل از خرید کیف حتما در مورد روشهای مربوط به تشخیص کیف برند از کیف تقلبی مطالعه کنید. مثلاً اینکه

  • به دوخت کیف توجه کنید که مرتب باشد و هیچ گونه در رفتگی نداشته باشد.
  • جنس آستر و جنس کیف را بررسی کنید.
  • زیپ و یراق آلات و شماره سریال کیف را بررسی کنید.
  • و …
بیشتر:  نکات سفارش و ساخت پروتز دست و انگشت مصنوعی

البته اگر یک فروشگاه معتبر مانند بگ مگ استور را برای خرید انتخاب نمایید که ضمانت اصل بودن کالا را به شما ارائه نماید می توانید با خیالی راحت خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

فروشگاه آنلاین خرید کیف زنانه

هنگام خرید کیف زنانه یکی از اصلی ترین مسائل، خرید از یک فروشگاه معتبر است که تنوع جنسی بسیار بالایی داشته باشد. به همین دلیل امروز با معرفی فروشگاه آنلاین بگ مگ همراه شما هستیم. بگ مگ استور یک کلکسیون مجهز از انواع کیف های زنانه از برندهای معروف و شناخته شده جهانی است. این فروشگاه همه کیف ها را با ضمانت اصل بودن خدمت شما عزیزان ارائه می دهد و دیگر نگران تقلبی و فیک بودن کیف ها نخواهید بود. زیرا این فروشگاه سیاست خود را تامین کالای 100% اورجینال از برندهای روز دنیا می داند. بگ مگ با کیفیت ترین کیف ها را با مناسبترین قیمت کیف زنانه برای شما فراهم نموده است و به پاس قدردانی از همراهی مشتریان خود، روزانه تعدادی از کیف ها را با تخفیفات عالی ارائه می نماید و با ارسال رایگان پست مخصوص بگ مگ، طی دو تا سه روز، سفارش ها را با ضمانت اصل بودن خدمتتان ارائه می نماید و با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، از لحظه سفارش تا زمان تحویل کیف همراه شما خواهد بود. همین حالا از این فروشگاه آنلاین بازدید نمایید …

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …