بهترین جراح پلاستیک غرب تهران

بهترین جراح پلاستیک غرب تهران

دلایل انجام جراحی پلاستیک، بسیار متنوع است. افراد به دلیل تلاش برای دستیابی به زیبایی بیشتر یا بهبود نواحی مختلف بدن که به دلیل تصادف یا حوادث دیگر آسیب دیده‌ است، این نوع جراحی را انجام می‌دهند. جراحی پلاستیک به منظور بهبود و ترمیم شکل و ظاهر بدن یا صورت انجام می‌شود. هدف ازاین نوع جراحی، بهبود اعتماد به نفس فرد، ترمیم نواحی آسیب دیده، یا دستیابی به زیبایی و تناسب در بخش‌های مختلف بدن است. هرچند که جراحی پلاستیک ممکن است برخی از نیازهای جسمانی و روحی افراد را برآورده کند، اما در انتخاب پزشک باید دقت کنید. اگر در غرب تهران ساکن هستید و به دنبال پزشکی ماهر در این ناحیه می گردید، لازم است در انتخاب بهترین جراح پلاستیک غرب تهران توجه ویژه ای داشته باشید.

جراح پلاستیک چیست؟

همواره بیشتر افراد با هدف دستیابی به تغییرات مثبت در شکل ظاهری خود، بر ای انجام جراحی پلاستیک آماده می‌شوند. که با انجام جراحی‌های پلاستیک علاوه بر افزایش زیبایی، به بهبود توانایی عملکردی فرد نیز کمک می‌کند. این نکته مهم است که جراحی پلاستیک به تنهایی به منظور ارتقاء جذابیت انجام نمی‌شود، بلکه می‌تواند برای اصلاح نواقص موجود در بدن و صورت نیز انجام شود. این نواقص شامل مواردی نظیر بد شکلی گوش‌ها، بازسازی سینه‌ها پس از عمل جراحی سرطان سینه و مشکلات مادرزادی است. لازم به ذکر است که تمامی جراحی‌های پلاستیک و زیبایی توسط بهترین جراحان پلاستیک در ایران انجام می‌شود. به این ترتیب، نیازی به نگرانی در مورد نتیجه کار وجود ندارد و افراد می‌توانند با اطمینان به انجام این جراحی‌ها و بهبود ظاهر و توانمندی خود پرداخته و از نتایج مطلوب بهره‌مند شوند.

یک جراح پلاستیک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

جراحی پلاستیک به عنوان یکی از جراحی‌های حساس، به دقت و مهارت جراح متخصص بستگی دارد. اگر جراح متخصص و ماهر نباشد، ممکن است عوارض غیرقابل جبرانی به وجود آید. به همین دلیل، پیش از هر تصمیمی، به شدت توصیه می‌شود که به دنبال شناسایی و بررسی ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک بپردازید تا اطمینان حاصل کنید که سلامتی خود را به دست متخصصین ماهر سپرده اید.

ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. تجربه و مهارت بالا: جراح با سابقه و مهارت بالا توانمندی بیشتری در انجام جراحی‌های پلاستیک دارد.
  2. تحصیلات و تخصص: یک جراح پلاستیک با تحصیلات عالی و تخصص در زمینه خود تضمین کنندهٔ کیفیت خدماتی که ارایه می دهد، است.
  3. گواهی‌نامه‌ها و مجوزهای لازم: اطمینان از داشتن گواهی‌نامه‌ها و مجوزهای مربوط به تخصص جراحی پلاستیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  4. نظرات مثبت بیماران: با مطالعه نظرات و تجارب بیماران پیشین، می‌توانید به اعتماد به جراح تصمیم بگیرید.
  5. استفاده از فناوری مدرن: جراحان با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های مدرن به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا می‌کنند.

با انجام چنین بررسی‌هایی، انتخاب بهترین جراح پلاستیک برای شما میسر خواهد شد.

لیست بهترین جراحان پلاستیک غرب تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/02/file.jpg

تلفن تماس: 02122062651

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

بیشتر:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد 1

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

دکتر حمید رضوانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/dr-hamid-rezvani.homepage.jpg

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۷۵۰۱۸ – ۰۹۱۰۷۱۰۳۲۲۷

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: تهران – بزرگراه نیایش غرب – بعد از خروجی ستاری جنوب – خیابان کبیری طامه – خیابان بهار – بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش

سایر خدمات: عمل پیکرتراشی و لاغری، عمل ابدومینوپلاستی و زیبایی شکم با دستگاه های پیشرفته، تزریق چربی به باسن و فرم دهی، عمل پروتز سینه دائمی و ماموپلاستی، لیفت سینه (ماستوپکسی)، کاشت مو و ابرو با روش های نوین و ترکیبی و غیره

سوابق: آقای دکتر حمید رضوانی، با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه‌ی درخشان، یکی از متخصصان برجسته در زمینه ابدومینوپلاستی در تهران محسوب می‌شوند. این متخصص زیبایی و جراحی پیکر، با هدف تأمین نیازهای بیماران، یک مطب تخصصی و با امکانات کامل راه‌اندازی کرده‌اند.

دکتر جعفر علوی، جراح عمومی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/doctoralavi.jpg

تلفن تماس: 09306637141

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: دکترای حرفه‌ای پزشکی، جراحی زیبایی

ساعات کاری: روزهای دوشنبه عصر با هماهنگی و نوبت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم (شهید شعبانی)، پلاک ۲۴، طبقه ‌،۳ واحد ۱۷

آدرس وب سایت: www.drjafaralavi.ir

سایر خدمات: بلفاروپلاستی، لیفت صورت، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، پیکر تراشی، جراح سینه، لیپوماتیک، پروتز سینه، ژنیکوماستی، تزریق چربی، لیفت بازو، لیفت ران، رینوپلاستی، سانترال، بوکال فت و غیره

سوابق: دکتر علوی متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر جعفر علوی در جراحی زیبایی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دارند.

دکتر سجاد محمدی، پزشکی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک

تلفن تماس: 989307530070

تحصیلات: فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک 32، طبقه پنج، واحد هشت

آدرس وب سایت: www.drsajadmohammadi.com

سایر خدمات: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

سوابق: دکتر محمدی، پزشک عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، دیپلم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده و اکنون عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می‌باشند. ایشان دارای تجربه قابل قبول در تمام زمینه‌های جراحی پلاستیک می‌باشند. با سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق در زمینه زیبایی؛ ترمیمی و پیوند اعضا و سوختگی

بیشتر:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت سینه غرب تهرانTop of FormTop of Form

جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی چه تفاوتی دارند؟

جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی دو حوزه متفاوت در علم جراحی هستند، هرکدام هدفها، رویکردها و تکنیک‌های خاص خود را دارا است. در ادامه تفاوت‌های اصلی بین این دو را بررسی می‌کنیم:

  1. هدف و دامنه عمل:
    • جراحی پلاستیک: بهبود و بازسازی نواحی بدن به دلیل عوارض زیان‌آور، نقص‌های مادرزادی و ترمیم نواحی جراحی‌های پیشین است.
    • جراحی زیبایی: بهبود ظاهر بدن به منظور افزایش جذابیت و زیبایی. این شامل جراحی‌هایی مانند افزایش اندازه سینه، رینوپلاستی (جراحی بینی)، لیفت چهره، و لیپوساکشن (کاهش چربی) است.
  2. تکنیک‌ها و رویکردها:
    • جراحی پلاستیک: معمولا به ترمیم و بازسازی نواحی مختلف بدن از طریق تکنیک‌های پیچیده‌تر و گاهی حتی با استفاده از بازسازی بافت‌ها یا پیوند آن ها، می‌پردازد.
    • جراحی زیبایی: بیشتر به تغییرات سطحی و ظاهری محدود است و از تکنیک‌های کمتر پیچیده برخوردار است، مثل برش‌های کوچک، تزریق مواد ترمیمی، یا کاهش چربی.
  3. دامنه تخصص:
    • جراحی پلاستیک: عموماً جراحان پلاستیک تخصص خود را در ترمیم و بازسازی نواحی مختلف بدن تعیین می‌کنند.
    • جراحی زیبایی: تخصص بیشتر در اصلاح ظاهر ظاهری و افزایش جذابیت بدن متمرکز است.

در نتیجه، هر دو حوزه اهمیت خود را دارند و افراد باید با توجه به نیازها و هدف‌های خود، انتخاب مناسبی بین جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی داشته باشند.

جراحی پلاستیک چه مزایایی دارد؟

جراحی پلاستیک به عنوان یک راهکار برای بهبود ظاهر و توانمندی بدن افراد، مزایای زیادی دارد. در زیر به برخی از مزایای این نوع جراحی اشاره می‌شود:

  1. بازسازی نواحی آسیب‌دیده: جراحی پلاستیک به عنوان روشی برای بازسازی و ترمیم نواحی آسیب‌دیده از جراحی‌های قبلی، حوادث، یا عیوب تولدی عمل می‌کند.
  2. افزایش اعتماد به نفس: بهبود ظاهر بدن و رفع نواقص ظاهری می‌تواند به افراد اعتماد به نفس بیشتری بخشیده و اثر مثبتی بر روحیه و کیفیت زندگی آنها داشته باشد.
  3. رفع نواقص مادرزادی: افرادی که با نواقص مادرزادی مواجه هستند، می‌توانند با جراحی پلاستیک این نواقص را اصلاح کرده و ظاهر بهتری داشته باشند.
  4. بازگشت به شکل طبیعی بدن: برخی از افراد پس از اعمال جراحی‌های زیبایی یا بازسازی، به شکل طبیعی و سالم بدن خود باز می‌گردند.
  5. تاثیر مثبت بر سلامت روحی: احساس بهبود ظاهر و شکل بدن می‌تواند تاثیر مثبتی بر سلامت روحی فرد داشته باشد و به افزایش خوشحالی و رفاه روحی کمک کند.

جراحی پلاستیک چه عوارضی دارد؟

هر جراحی پلاستیک ممکن است به عوارضی منجر شود. عوارض ایجاد شده بستگی به نوع جراحی، شرایط فردی بیمار، و تجربه و مهارت جراح دارد. در زیر، برخی از عوارض رایج جراحی‌های پلاستیک آورده شده‌اند:

  1. آلرژی و حساسیت: ممکن است بدن فرد به موادی که در جراحی استفاده می‌شوند مانند داروها، پنبه، یا مواد تزریقی، حساسیت نشان دهد.
  2. عفونت: با ورود باکتری‌ها به ناحیه‌های جراحی، ممکن است عفونت ایجاد شود.
  3. خونریزی یا تجمع خون آبه: این امر ممکن است در ناحیه جراحی به وجود بیاید و نیازبه تخلیه مایع و خون دارد.
  4. آسیب به عصب‌ها: ممکن است در جریان جراحی به عصب‌ها آسیب وارد شود، که موجب احساس گزگز یا فلج در ناحیه مورد عمل می‌شود.
  5. واکنش‌ به بیهوشی: ممکن است برخی افراد به بیهوشی مورد استفاده در جراحی حساسیت نشان دهند.
  6. تشکیل بافت توموری (هماتوم): جمع شدن خون در ناحیه جراحی.
  7. درد: هر جراحی می‌تواند منجر به درد پس ازعمل شود که ممکن است برای مدت زمانی ادامه داشته باشد.
بیشتر:  نکات سفارش و ساخت پروتز دست و انگشت مصنوعی

مهم است که قبل از تصمیم به جراحی پلاستیک، با جراح خود به طور دقیق در مورد هرگونه عوارض ممکنه مشورت کنید. همچنین، انتخاب یک جراح ماهر و تجربه‌دار و رعایت تمامی نکات پس از عمل، می‌تواند در حداقل رساندن خطرات و عوارض جراحی کمک کند.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیپوماتیک شکم غرب تهرانTop of Form

هزینه جراحی پلاستیک چقدراست؟

هزینه جراحی پلاستیک بسیار متغیر است و بستگی به موارد مختلفی از جمله نوع جراحی، مکان جراحی، تجربه جراح، هزینه‌های بیمارستان وهزینه‌های پس ازعمل دارد. در زیر تعدادی از عواملی که بر هزینه جراحی پلاستیک تأثیر می‌گذارند، آورده شده‌ است:

  1. نوع جراحی: جراحی‌های مختلف هزینه‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال، هزینه جراحی بینی با جراحی سینه ممکن است متفاوت باشد.
  2. مکان جراحی: هزینه جراحی پلاستیک در مناطق مختلف جهان، متفاوت است.در مناطق با هزینه زندگی بالاتر، معمولا هزینه جراحی بیشتری دارند.
  3. تجربه و شهرت جراح: جراحان با تجربه و معروف ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند و این امر ممکن است باعث بهبود نتایج جراحی شود.
  4. هزینه‌های بیمارستانی: هزینه بستری شدن در بیمارستان و سایر خدمات مرتبط با آن نیز به هزینه کل جراحی افزوده می‌شود.
  5. هزینه‌های پس ازعمل: هزینه‌های مرتبط با مراقبت‌ها و داروهای مورد نیاز پس از جراحی نیز باید در نظر گرفته شود.

برای دانستن دقیق‌تر در مورد هزینه جراحی پلاستیک، بهتر است با جراح مشورت کنید. همچنین بیمارستان یا مراکز پزشکی، اطلاعاتی در این زمینه دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نتیجه گیری

همواره بیشتر افراد با هدف دستیابی به تغییرات مثبت در شکل ظاهری خود، بر ای انجام جراحی پلاستیک آماده می‌شوند. که با انجام جراحی‌های پلاستیک علاوه بر افزایش زیبایی، به بهبود توانایی عملکردی فرد نیز کمک می‌کند. این نکته مهم است که جراحی پلاستیک به تنهایی به منظور ارتقاء جذابیت انجام نمی‌شود، بلکه می‌تواند برای اصلاح نواقص موجود در بدن و صورت نیز انجام شود. این نواقص شامل مواردی نظیر بد شکلی گوش‌ها، بازسازی سینه‌ها پس از عمل جراحی سرطان سینه و مشکلات مادرزادی است. جراحی پلاستیک به عنوان یکی از جراحی‌های حساس، به دقت و مهارت جراح متخصص بستگی دارد. اگر جراح متخصص و ماهر نباشد، ممکن است عوارض غیرقابل جبرانی به وجود آید.در انتخاب جراح پلاستیک به تخصص، تحصیلات، تجربه و مهارت پزشک توجه ویژه ای داشته باشید و از دوست و آشنا و فضای مجازی می توانید اطلاعات لازم در مورد پزشک مورد نظر را کسب کنید.

از دست ندهید: بهترین دکتر لیپوساکشن غرب تهران

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

شرایط اجاره خودرو در دبی چیست؟

اگر به اجاره خودرو در دبی فکر می کنید، این می تواند بهترین ایده ای …