عمل بینی بدون بیهوشی در تهران؛ خوب یا بد؟

عمل بینی بدون بیهوشی در تهران؛ خوب یا بد؟

آیا شما هم از فرم بینی که دارید راضی نیستید؟ یا اینکه مثل بسیاری از افراد از عوارض بیهوشی می ترسید؟ خبر خوبی که وجود دارد این است که امروزه روش های مختلفی برای عمل بینی وجود دارد که یکی از این روش های کم خطر و مدرن عمل بینی در تهران بدون بیهوشی است‌.

عمل بینی بدون بیهوشی

در واقع عمل بینی بدون بیهوشی یک روش مدرنی است که با کمک آن می توان در مدت زمانی کوتاه مشکلات بینی را حل کرد. اما آیا اطلاعی دارید که عمل بینی بدون بیهوشی در تهران؛ خوب یا بد است؟ از شرایط و عوارض آن چه می دانید؟ آیا این نوع عمل بینی را هر فردی می تواند انجام دهد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مقاله تمامی این سوال ها را برای شما شرح دهیم.

دکتر حمید رضا راستی متـخصص گـوش،حلـق و بينـى دارای بـورد تخصصـى نـاسيــونال  میتواند شما را در زمینه جراحی بینی مشکلات گوش و حلق و بینی جراحی گوش، آنـدوسکپی سینـوس راهنمایی کند.

مطالب مرتبط: بهترین جراح بینی در تهران

آیا عمل بینی بدون بیهوشی امکان پذیر است؟

در واقع عمل بینی که با کمک داروهای لیدوکائین و یا اپی نفرین انجام می شود را جراحی بینی بدون بیهوشی می نامند که عمدتا این داروها را به زیر پوست افراد تزریق می کنند و معمولا عوارض کمتری نسب به داروی بیهوشی دارند. پزشک متخصص عمل بینی در تهران ترکیبی از این دو ماده ی ذکر شده تهیه و به ناحیه ی مورد نظر تزریق می کند.

در عمل بینی بدون بیهوشی در اصل بیمار کاملا هوشیار است و می تواند یکایک مراحل عمل بینی را مشاهده کند‌ و به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان عمل بینی در تهران با عمل های جراحی بدون بیهوشی موافق نیستند چرا که صداهایی همانند شکستگی استخوان و یا دیدن خون ممکن است باعث ایجاد ترس در بیمار شود.

بیشتر:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

در واقع پیشرفت علم پزشکی باعث شده است که عمل بینی در شرایطی کاملا آرام انجام شود که بیمار قبل از شروع عمل بینی به خواب عمیقی فرو می‌رود و پس از آن هیچ خاطره ای از زمان انجام عمل ‌جراحی نخواهد داشت.

عمل بینی بدون بیهوشی دارای مزایا و البته عوارض و یا معایبی است که پیش از اقدام به انجام آن لازم است با آن آشنایی داشته باشید.

مطالب مرتبط: بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران

شرایط:

شرایط مناسب برای عمل بینی بدون بیهوشی چیست؟

به طور کلی جراحی به دو روش تحت تاثیر بیهوشی و یا بدون بیهوشی انجام می شود. عمل بینی با بیهوشی کامل نوعی است که بسیاری از افراد از آن ترس دارند و گمان می کنند پس از نمی توانند بیدار شوند و عمل بینی بدون بیهوشی نیز با کمک داروی بی حسی موضعی انجام می شود.

در اصل عمل بینی بدون بیهوشی برای افرادی مناسب است که به بیماری های زمینه ای مبتلا هستند و بیهوشی کامل ممکن است برای آن ها خطرناک باشد.

همچنین این نکته را نیز باید ذکر کنیم که یک پزشک در عمل بینی بدون بیهوشی نمی تواند تغییرات بسیار زیادی را در استخوان بینی ایجاد کند چرا که جان بیمار را تهدید می کند.

چه کسانی می توانند عمل بینی بدون بیهوشی را انجام دهند؟

اگر که شما احساس نارضایتی از بینی خود می کنید و بینی شما دارای نقص های کم و جزئی است، احتمالا می توانید کاندید بسیار مناسبی برای عمل بینی در تهران و بدون بیهوشی باشید.

بیشتر:  جغد دهان‌قورباغه‌ای؛ لایک‌خورترین پرنده اینستاگرام

به طور کلی می توان‌ گفت که طی عمل بینی در تهران بدون بیهوشی می‌توانید مشکلات زیر را رفع کنید :

▪︎ برآمدگی و مقعر سازی بینی

▪︎ اصلاح کردن افتادگی نوک بینی

▪︎ تقارن سازی کردن پره های بینی

البته بهتر است که در ابتدا با یک پزشک متخصص عمل بینی در تهران مشورت کنید که بدانید آیا کاندید مناسبی هستید یا خیر.

مطالب مرتبط: بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

عوارض:

مزایای عمل بینی بدون بیهوشی چیست؟

عمل بینی بدون بیهوشی دارای مزایایی است که البته لازم است بدانید این روش عوارض و معایبی را نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

▪︎ بیمار از عوارض خطرناکی که داروی بیهوشی ممکن است داشته باشد، در امان می ماند.

▪︎ احتمال بروز عفونت پس از عمل بسیار کم‌ خواهد بود.

▪︎ مدت زمان انجام عمل بینی بسیار کمتر از مدت زمان عمل بینی با بیهوشی است.

▪︎ بیماران از عوارضی همانند حالت تهوع، کبودی، تورم و خونریزی شدید در امان می مانند‌‌.

▪︎ طی عمل بینی در تهران بدون بیهوشی پزشک نمی تواند برشی در کلوملا ایجاد کند.

▪︎ دوره نقاهت عمل بینی بدون بیهوشی نیز نسبت به بیهوشی کامل کمتر است.

عوارض عمل بینی بدون بیهوشی چیست؟

عمل بینی در تهران که بدون بیهوشی انجام می‌شود همان طور که دارای مزایای مختلفی است، عوارض و معایب خود را نیز دارد و شما برای اینکه بتوانید از نتیجه ی نهایی عمل بینی خود راضی  باشید حتما باید در ابتدا با مزایا و عوارض آن آشنا شوید.

بیشتر:  به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

از جمله عوارض عمل بینی بدون بیهوشی می توان به عدم تقارن بینی اشاره کرد. از دیگر معایب این نوع عمل های بینی می توان به این امر اشاره کرد که این نوع عمل ها عمدتا برای ایجاد تغییرات جزئی استفاده می شود و بنابراین پس از عمل نباید انتظار تغییرات قابل ملاحظه ای را داشته باشید.

با وجود این اطلاعات اما باز هم به شما توصیه می‌کنیم که در ابتدا به یک متخصص عمل بینی در تهران مراجعه کنید و با او مشورت کنید تا بتوانید از تمامی مزایا و معایب عمل بینی در انواع روش ها آگاهی کاملی داشته باشید و با خیالی آسوده اقدام به این عمل کنید.

سخن پایانی

در این‌ مقاله سعی کردیم نکات مهمی را در مورد عمل بینی بدون بیهوشی در اختیار شما قرار دهیم. دقت داشته باشید که عمل بینی بدون بیهوشی فاقد عوارضی همانند کبودی، خونریزی شدید و برش است.

البته این را نیز باید بدانید که این عمل بینی در تهران که بدون کمک گرفتن از داروی بیهوشی انجام می شود فقط برای افرادی است که تمایل دارند تغییرات جزئی در ظاهر بینی و یا نوک آن ایجاد کنند کاربردی است و به عبارتی بهتر توصیه می شود افرادی که دارای بینی های بزرگ و با انحراف یا قوز است عمل بینی با بیهوشی را انجام دهند.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از اقدام به عمل بینی با هر روش بهتر است یک جلسه با دکتر حمیدرضا راستی مشورت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

شرایط اجاره خودرو در دبی چیست؟

اگر به اجاره خودرو در دبی فکر می کنید، این می تواند بهترین ایده ای …