در سال 1401 کدام گوشی دسته دوم و ارزان قیمت را خریداری کنیم ؟

شاید شما نیز با آغاز و نزدیک شدن به سال جدید به این فکر می کنید که یک گوشی خوش قیمت و مقرون به صرفه را برای خود خریداری کنید، اما نمی دانید که یک انتخاب مناسب کدام است!

باید به شما بگوئیم که گاهی اوقات انتخاب یک گوشی دسته دوم و قدیمی تر می تواند به ازای خرید یک گوشی جدید و تازه معرفی شده، مقرون به صرفه تر، بهتر و موثر تر باشد.

بسیاری از گوشی های جدید و عرضه شده در این سال ، خوش کیفیت اند و قطعات داخلی آن ها نیز اکثرا جدید است، اما قیمت آن ها نیز بسیار بالا می باشد و برای خرید یک گزینه خوب باید در کمترین حالت 3 الی 4 میلیون تومان خرج کنید.

اما با انتخاب یک گوشی دسته دوم قدیمی تر که همچنان نیز کارآیی خودش را حفظ کرده، می توانید این هزینه مصرفی را به 2 یا حتی 1 میلیون تومان برسانید.

بسیاری از گوشی های دسته دوم و قدیمی تر هستند که در سال های اخیر عرضه شده و همچنان نیز کاربردی و عالی هستند.

حتی می توان گفت گوشی های دسته دوم از لحاظ نرم افزاری با گوشی های جدیدتر آن چنان هم فرقی ندارند، چرا که سیستم عامل آن ها نیز به جددیترین نسخه ها به روز رسانی شده و شما می توانید کارایی مد نظر خودتان را به راحتی از آن ها دریافت کنید.

به این شرط که بدانید قطعات دخلی گوشی قابل خریداری شده شما آسیبی ندیده است، خرید یک گوشی دسته دوم می تواند بهترین روش برای کاهش هزینه های خرید گوشی باشد.

بیشتر:  معرفی انواع شال

همینطور در نظر داشته باشید که برای بررسی بیشتر گوشی مورد نظر خود، می توانید ویدئو های بررسی موبایل را تماشا کنید تا عملکرد آن ها را بهتر درک کنید.

با این حال، ما در ادامه 3 تا از بهترین گوشی های دسته دوم برتر را به شما معرفی می کنیم که قیمت و مشخصاتی عالی دارند.

  • گوشی ردمی گو شیائومی

موبایل Redmi Go احتمالا یکی از ارزان ترین گوشی هایی خواهد بود که در بازار پیدا خواهید کرد.

شیائومی دوربینی با کیفیت 8 مگاپیکسل پشت و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را بر روی ردمی گو نصب کرده است.

باتری این محصول برای جا به جایی باز می شود. همچنین باتری لیتیوم یونی این دستگاه ظرفیتی برابر 3000 میلی آمپر ساعت دارد. استفاده از دو سیم کارت همزمان در این گوشی شاید برای بسیاری مهم باشد.

برای راه اندازی نرم افزار ها و محاسبات، این محصول از یک سخت افزار پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 425 بهره می گیرد. میزان حافظه اینترنال شیائومی ردمی گو برابر 8 گیگابایت، 1 گیگابایت رم می باشد.

قیمتی که برای شیائومی ردمی گو توسط شیائومی تعیین شده بود در حدود 80 یورو می باشد. قیمت این گوشی به عنوان یک تفریح سرگرم کننده کاملا مناسب به نظر می رسد و نسخه دست دوم آن نیز بسیار ارزان خواهد بود.

  • گلکسی آ 10 سامسونگ
بیشتر:  پروتز سینه مدل اشکی

سامسونگ تلفن همراه گلکسی آ 10 را در سال 2019 تولید و به بازار عرضه کرده است. این موبایل دارای صفحه نمایشی با اندازه 6.2 اینچ و رزولوشن تصویر 720x در 1520 پیکسل است. می توان دید که گوشی تلفن همراه گلکسی A10 دارای نمایشگری با وضوح تصویر بالا و مناسب است.

وزن این محصول برابر با 168 گرم است. وزن این دستگاه برای بسیاری افراد خوشنود کننده است. رنگ های مختلف برای انتخاب در هنگام خرید گلکسی ای 10 موجود است. رنگ های آبی، مشکی، قرمز برای انتخاب در این گوشی توسط سامسونگ ارائه شده است.

گلکسی آ 10 تولید شده توسط سامسونگ دوربین 13 مگاپیکسل در پشت بدنه و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد.

حافظه داخلی این محصول برابر 32 گیگابایت، 2 گیگابایت رم می باشد، همچنین یک پردازنده اگزینوس 7884 نیز آن را قدرت می دهد.

علاقه مندان برای خرید گلکسی ای 10 باید هزینه در حدود 120 یورو را پرداخت کنند. گلکسی ای 10 جزو گوشی های با قیمت پایین محسوب می شود و نسخه دست دوم آن نیز بسیار ارزان خواهد بود.

  • گلکسی آ 30 سامسونگ

گوشی گلکسی A30 یکی از موبایل های عالی سامسونگ است که قطعا با کمی هزینه بالاتر نسبت به گلکسی آ 10 ، ارزش خرید را دارد.

سامسونگ دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت بدنه و همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را بر روی گلکسی ای 30 نصب کرده است. کیفیت فیلم برداری این گوشی 1080p Full HD است.

بیشتر:  مقایسه مهاجرت به کانادا با مهاجرت به آلمان

برای اجرای عملیات ها، این محصول از یک سخت افزار پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7904 بهره می گیرد. گلکسی A30 گزینه های متفاوتی را برای انتخاب میزان حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت، 4 گیگابایت رم یا 32 گیگابایت، 3 گیگابایت رم می باشد.

این محصول از صفحه نمایشی با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن تصویر 1080×2340 پیکسل بهره می برد. با این اطلاعات قابل مشاهده است که گوشی موبایل Galaxy A30 از صفحه نمایشی با وضوح تصویر فوق العاده بهره می برد.

اگر تصمیم به تهیه گلکسی A30 دارید، باید هزینه در حدود 250 یورو را پرداخت می کردید، اما الان با قیمتی بسیار پایئن تر می توانید نسخه دسته دوم این گوشی را خریداری کنید.

سخن آخر:

همیشه شما نیز می توانید با مشاهده ویدئوهای بررسی ، کیفیت و عملکرد این گوشی ها را بهتر درک کنید. ویدئوهای بررسی، جعبه گشایی، مقایسه و یا تست سرعت ها بعه شما کمک خواهند کرد تا انتخابی دقیق تر داشته باشید.

می توانید در اینترنت به جست و جو بپردازید و با کمی سرچ در سایت های مختلف، موبایل مورد نظر خودتان را بتر بشناسید.

به یاد داشته باشید که بیشتر افراد برای خرید یک گوشی مناسب در ابتدا قیمت ها را مد نظر می گیرند، پس اگر می خواهید هزین های کمتری را متحمل شوید، انتخاب گزینه های دسته دوم به شما کمک خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …