اقامت در خانه های بوم گردی در قشم

قصد سفر به جزیره کیش را دارید و به دنبال یک اقامتگاه مناسب هستید؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که به جای اجاره هتل در قشم برای اقامت، چه اقامتگاه های دیگری وجود دارند؟ یکی از بهترین اقامتگاه هایی که در قشم وجود دارد و می توانید اجاره کنید، بوم گردی است. بوم گردی نوعی اقامتگاه است که با هزینه کمتر، می‌توانید سفری لذت بخش تر را تجربه کنید. اگر قصد اجاره بوم گردی قشم جاباما را دارید، ابتدا بهتر است با بوم گردی و بهترین بوم گردی های قشم آشنا شوید و سپس دست به اجاره آن بزنید.

بوم گردی در قشم

در قشم اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای سفر خود از آن استفاده کنید. اگر به دنبال اقامتگاهی هستید که در آن رنگ و بوی فرهنگ قشم را ببینید و از غذاهای محلی آن لذت ببرید، بوم گردی یکی از بهترین اقامتگاه ها است. بوم گردی ها معمولاً در مناطق مختلف این جزیره وجود دارند؛ از بوم گردی های ساحلی گرفته تا بوم گردی های دیگر. این موضوع که کدام بوم گردی مناسب است، کاملاً بستگی به سلیقه شما خواهد داشت. یکی از مهم ترین مواردی که باعث می‌شود تا بوم گردی گزینه مناسبی برای اجاره اقامتگاه باشد، مردم خونگرم قشم هستند. میزبان بوم گردی‌ها هم یکی از همان مردم محلی است و همین مسئله می‌تواند سفری دلنشین برای شما ایجاد کند.

برخی از بوم گردی ها تورهایی برای سفر به دور جزیره دارند که با هزینه کم می‌توانید به اطراف جزیره سفر کنید! همچنین در اکثر بوم گردی ها اینترنت وجود دارد و شما می توانید در هر لحظه خوشی های خود را با دوستان به اشتراک بگذارید. در بوم گردی‌ها شما می‌توانید صبحانه، نهار و شام خود را از غذاهای محلی این منطقه استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید! چرا که غذاهای محلی قشم بسیار خوشمزه و دلپذیر هستند و خوردن آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود.

بیشتر:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

اقامتگاه های بوم گردی در قشم کدام هستند؟

اگر قصد اجاره بوم گردی را دارید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین بوم گردی های این منطقه کدام هستند. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی چند مورد از بهترین بوم گردی های این منطقه بپردازیم تا ببینید که کدام یک از آنها مناسب شما هستند. بوم گردی های قشم هر کدام ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند اما در کل همه آن ها برای چند روز اقامت مناسب هستند. چند مورد از بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم عبارتند از:

●      اقامتگاه بوم گردی خانه دوست

خانه دوست نامی شاعرانه است که بر روی یکی از اقامتگاه های بوم گردی قشم قرار گرفته است. میزبان این اقامتگاه بسیار مهمان نواز و مهربان است که می‌تواند شما را برای تجربه یک سفر لذت بخش و مناسب یاری کند. این بوم گردی در شهر ساحلی سوزا قرار گرفته است که در فاصله 22 کیلومتر از قشم است.

ساختمان بوم گردی خانه دوست 80 ساله و قدیمی است و مساحت آن 1400 متر مربع است. در سال 96 معماران حرفه ای با مهارت و تخصص خود این خانه را بازسازی کردند تا به عنوان اقامتگاه بوم گردی فعالیت کند.

●      اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی

یکی دیگر از بهترین اقامتگاه های بوم گردی که در استان هرمزگان قرار دارد، اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی است. این اقامتگاه در جزیره هفتاد رنگ هرمز واقع شده است و مشرف به دریا است. همچنین امکانات رفاهی بسیار مناسبی در آن قرار گرفته است که می توان سفر شما را به یک سفر بی نظیر تبدیل کند.

بیشتر:  (تصاویر) در این هتل با خرس‌های قطبی زندگی کنید!

`

از طرف دیگر، طراحی این اقامتگاه با وجود سنتی بودن آن بسیار زیبا است. در این بوم گردی سه کپر سنتی قرار دارد و ظرفیت هر کدام از آنها 6 نفر است. با اجاره اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی قشم می توانید چند روزی را در این جزیره باشید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

●      اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس

یکی دیگر از اقامتگاه های جزیره قشم که در فاصله 55 کیلومتر از آن قرار گرفته است، اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس است که توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. معماری سنتی و متفاوت آن یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث شده تا مورد انتخاب افراد زیادی واقع شود. در روزهای گرم سال که آب و هوای این منطقه گرم و شرجی است، داخل اتاق ها بسیار خنک است و می‌توانید در آن ها به استراحت بپردازید.

کپرهای اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس 6 عدد و ظرفیت آن ها 5 نفر است. همه کپرها به امکانات خاص خود نظیر حمام، توالت فرنگی و امکانات گرمایشی و سرمایشی اختصاصی مجهز هستند.

●      اقامتگاه بوم گردی ناخدا علی صالح

یکی از اقامتگاه های بوم گردی دیگری که در قشم قرار دارد، بوم گردی ناخدا علی صالح است. این بوم گردی توسط ناخدا علی صالح ساخته شده و توسط فرزندان او اداره می‌شود و به همین دلیل است که چنین نامی بر روی آن قرار گرفته است. میزبان های این اقامتگاه بسیار مهربان و خون گرم هستند. هنگامی که وارد این اقامتگاه می‌شوید، در همان ابتدای ورود باغچه ای وجود دارد که  گل های کاغذی آن را فرا گرفته اند.

همچنین این اقامتگاه دارای 15 اتاق است که در آن امکاناتی نظیر کف‌خواب و سرویس بهداشتی و حمام مشترک وجود دارد. جالب است بدانید که یکی از اتاق ها بادگیر چهار طرفه دارد و در روزهای گرم تابستان بسیار خنک است. البته همه اتاق ها به کولر گازی مجهز هستند و جای نگرانی نیست.

بیشتر:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

●      اقامتگاه بوم گردی پیر حرا

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در قشم وجود دارد و می‌توانید از اقامت در آن لذت ببرید، بوم گردی پیر حرا است. این بوم‌گردی در روستای طبل و نزدیک جنگل های حرا قرار گرفته است و امکانات بسیار بی نظیری نسبت به سایر بوم گردی ها در اختیار شما قرار می دهد. این خانه روستایی که از جنس کاه گل ساخته شده است، دارای 9 اتاق برای گردشگران است.

همچنین اتاق های و فضای بیرونی آن با وسایل سنتی تزیین شده است و شما می توانید با بخشی از فرهنگ بسیار جذاب قشم آشنا شوید. اگر قصد بازدید از جاذبه های گردشگری این منطقه را داشته باشید، این بوم گردی در نزدیکی جاذبه های مهم گردشگری در قشم است. از مهم ترین آن ها می توان به جنگل حرا، دره تندیس‌ ها، جزیره ناز، غار نمک دان و… اشاره کرد.

اجاره بوم گردی با پلتفرم جاباما

جاباما نام پلتفرمی در زمینه اجاره اقامتگاه است در آن هزاران اقامتگاه وجود دارد. در هر شهری که بخواهید، می‌توانید هر نوع بوم گردی را اجاره کنید. در قشم هم می‌توانید هتل، سوئیت، بوم گردی و… را به صورت آنلاین اجاره کنید. در این سایت برای هر اقامتگاه یک صفحه در نظر گرفته شده است و اطلاعات آن اقامتگاه در آن قرار دارد. همچنین تصاویر واقعی از هر اقامتگاه هم وجود دارد تا بتوانید راحت تر برای اجاره آن اقامتگاه تصمیم بگیرید.

بنابراین اگر شما در سفر به قشم قصد اجاره بوم گردی را دارید، با کمک جاباما می توانید چندین بوم گردی قشم را ببینید و هر کدام را که پسند کردید، به صورت آنلاین اجاره کنید.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …