بهترین مارک شناخته شده ی کنتاکتور در بازار جهانی

به نظر شما بهتر است چه مارک کنتاکتوری بخریم؟افراد متفاوتی در عرصه ی برق صنعت در مورد مارک کنتاکتور اختلاف نظر دارند برخی از مارک ها در بازار معروف ترند برخی کنتاکتور اشنایدر را ترجیح می دهند و بعضی افراد مارک های دیگری مانند زیمنس را استفاده می کنند .

اما اگر واقعا یک بار برای همیشه می خواهید بهترین برند کنتاکتور موجود در بازار ایران را بشناسید بهتر است به نکات مهمی که در ادامه ی مطلب برای شما شرح دادیم توجه کنید .

بهترین برندهای کنتاکتور در جهان

در ادامه بهترین مارک ها و تامین کنندگان کنتاکتور را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.   برند اشنایدر : شناخته شده در بازار جهانی با کیفیت بسیار بالا

برند اشنایدر در سال 1836 تاسیس شد اشنایدر در کاری که انجام می دهد بهترین است و موفقیت های بسیاری کسب کرده است .اشنایدر با بیش از 50 سازمان جهانی همکاری کرده است و بیش از 4 میلیون خانوار تا به امروز از محصولات اشنایدر بهره برده اند . کنتاکتور اشنایدر قابل اطمینان است و عمر مکانیکی و الکتریکی طولانی را ارائه می دهد و با مجموعه کاملی از لوازم جانبی برای کنترل موتور و بار در بازار عرضه می شود. اشنایدر دارای طیفی از کنتاکتورهای جریان بالا از 9 آمپر تا 1000 آمپر می باشد.

اشنایدر با بیش از 180 سال سابقه و نوآوری از شناخته شده ترین برند جهانی است. اشنایدر الکتریک یک شرکت چند ملیتی فرانسوی است که با ترکیب فناوری های متفاوت ، خانه ها، ساختمان ها، مراکز داده، زیرساخت ها و صنایع را مورد توجه قرار داده است  .

بیشتر:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

2.   برند ABB: مجموعه ای جامع از کنتاکتورها

ABB مجموعه ای جامع از کنتاکتورها است که برای کاربردهای ساده تا پیچیده مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین محصولاتی با اهداف خاص نیز ارائه می دهد. این برند در کشور سوئیس  و سوئد طراحی شده است کنتاکتور ABB یک کلید کنترل‌شده الکتریکی است که برای سوئیچینگ روی مدار قدرت، شبیه به رله عمل می کند. اندازه کنتاکتورهای ABB بسته به میزان جریان و آمپری که سوئیچ می شوند، متفاوت است.از ABB  در  کارخانه‌ها و سایر عملیات‌های بزرگ استفاده می شود .

برند chint : پیشرو در صنایع برق

Chint در حال حاضر پیشرو در صنایع برق می باشد این برند محصول کشور چین است. Chint انواع مختلفی از کنتاکتورها را تولید می کند از مزایای برند chint  مقرون به صرفه بودن آن و قابل اعتماد بودن آن است محصولات این برند دارای گواهینامه ی جهانی می باشند و طیف وسیعی از لوازم جانبی را دارد.

برند Eaton : صرفه جویی در فضا و نصب آسان

این برند با صرفه جویی در فضا و نصب آسان کنتاکتور یکی از کارآمدترین و مؤثرترین راه حل ها برای تمام نیازهای کاربردی مشتری است که ساخت کشور آمریکا می باشد و در سری های متفاوت ارائه می شود. از مزایای دیگر eaton می توان طیف گسترده ای از محصولات آن را نام برد .کنتاکتور ایتون از وسیع ترین برند هایی است که در دسترس بازار جهانی می باشد.

بیشتر:  (تصاویر) سوگواری بازماندگان سونامی با تلفنی که هیچ جا وصل نیست!

برند Danfoss : محافظت از موتورهای گران قیمت و سایر تجهیزات الکتریکی

اتوماسیون صنعتی دانفوس طیف گسترده ای از کنتاکتورها و استارت موتورها را برای کاربردهای مختلف صنعتی ارائه می دهد کشور دانمارک تولید کننده ی این نوع کنتاکتور است کنتاکتورهای دانفوس بدون ایجاد مشکل و حداکثر محافظت را برای موتورهای گران قیمت و سایر تجهیزات الکتریکی ارائه می دهند.

از مزیت های این برند این است که قطعات فشرده آن موجب نصب آسان شده است .کنتاکتوردانفوس بر اساس تجربه های بسیار، برای برآوردن نیازهای مورد نیاز طراحی شده اند.دانفوس بیش از شصت سال تجربه در تولید ، تضمین می کند که کنتاکتورها و استارت موتورهایشان از نظر کیفیت و عمر طولانی متمایز می شوند.

اشنایدر طیف وسیعی از محصولات را در صنعت برق ارائه می دهد. کلید مینیاتوری اشنایدر ، محافظ جان اشنایدر و کلید هوایی اشنایدر و از قطعاتی هستند که اشنایدر طراحی کرده است محافظ جان یکی از تجهیزات کاربردی می باشد وجود RCCB یا همان کلید محافظ جان در ساختمان ها ضروری است چرا که در برابر خطاهایی مانند اضافه بار و اتصال کوتاه محافظت می کند

بیشتر:  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

برای ایمنی خانه در برابر خطرات برق گرفتگی، اتصال کوتاه و آتش سوزی الکتریکی، که عمدتاً به دلیل سیم کشی معیوب یا خطای زمین ایجاد می شود، وجود کلید محافظ جان اشنایدر مهم است تا از ایمنی الکتریکی در ساختمان ها خصوصا خانه هایمان مطمئن شویم.

کنتاکتور اشنایدر را از کجا بخریم ؟

برای شما عزیزان بهترین برندهای جهانی کنتاکتور را معرفی کردیم ، اما مسئله ی مهمی که حتما باید به آن توجه کنید این است که شما از کجا با اطمینان کامل کنتاکتور بخرید !

ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم که کاملا می توانید به آن اعتماد کنید .تهران اشنایدر نمایندگی برند اشنایدر می باشد که از بهترین و کامل ترین فروشگاه های لوازم الکتریکی در بازار ایران می باشد شما می توانید برای خرید کنتاکتور اشنایدر به سایت تهران اشنایدر مراجعه فرمایید و متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید یکی از کنتاکتور ها را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید .قبل از خرید کنتاکتور اشنایدر به موارد زیر دقت فرمایید:

  • کنتاکتور اشنایدر از هر لحاظ با کیفیت و قابل اطمینان هستند.
  • کنتاکتور اشنایدر مقرون به صرفه می باشد .
  • کنتاکتور اشنایدر دوام بسیار بالایی دارند .

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …