راهنمای خرید ساعت مچی بعنوان هدیه

امروزه در جهان در حال پیشرفت و  گسترش است که همه چیز در حال تغییر تحول است. و واقعا کمبود وقت در زندگی های تمام انسان ها نمود دارد، انتخاب هدیه مناسب برای عزیزان و دوستانمان می‌تواند یک چالش بسیار بزرگ باشد. به تناسب جنسیت و سن خرید هدیه از پیچیدگی های خاصی برخوردار خواهد شد.مثلا اگر طرف مقابل شما دختر باشد گزینه های مانند خرید شال ، خرید کیف زنانه ، خرید پک سلامت، خرید پک آرایشی و غیره می تواند گزینه مناسبی باشد. یکی از بهترین گزینه ها که اکثر افراد چه زن  و چه مرد آنرا دوست دارند خرید ساعت‌ مچی است که البته  یکی از هدایای محبوب و متداول به حساب می آید. شما با انتخاب ساعت مچی نمادی از ارزش زمان را به فرد میسپارید، همچنین با وجود اکسسوری بودن ساعت مدت ها و یا سالها میتواند جلوی چشم طرف مقابل باشد. مزایای خرید ساعت مچی برای هدیه مطلب بسیار مفصلی است که در سایر مقالات نسبت به توضیح آن میپردازیم. اگر شما تمایل به خرید ساعت مچی برای هدیه را دارید از الگوی زیر پیروی کنید تا بهترین، هوشمندانه ترین و همچنین اقتصادی ترین مدل را انتخاب کنید و به شما قول میدهیم با استفاده از الگوی زیر بهترین و ارزشمند ترین هدیه را به طرف مقابل خواهید داد.

بیشتر:  جای دست‌های مرموز متعلق به کیست؟

1-تیپ شخصیتی، پوشش طرف مقابل چگونه است؟

اول از هر چیز طرف مقابل شما مرد است یا زن ؟ برای خانم ها در موارد خاصی سراغ ساعت دیجیتالی بروید در غیر این صورت مستقیم طرف ساعت زنانه مجلسی بروید، ساعت های مجلسی با زرق و برق برای خانوم ها جواب است و بهترین هدیه برای آنها است. ولی برای آقایان متفاوت است، فرد مورد نظر شما اگر رسمی میپوشد ساعت عقربه ای با بند چرمی، اگر تیپ اداری دارد نیمه اسپورت با بند فلزی، اگر عاشق ورزش و تفریح است دیجیتالی مثل ساعت جی شاک و همچنین اگر عاشق زرق و برق است از ساعت های استیل و درخشان خصوصا طلایی خرید کنید.

2-تعیین بودجه هنگام خرید ساعت مچی برای هدیه

قبل از هر چیز و نگاه کردن به فروشگاه های ساعت انواع مدل ها در اینستاگرام وغیره، یک بودجه برای خود تعیین کنید مثلا یک میلیون تومان بودجه خرید ساعت دارم، یک اصل در خرید هدیه وجود دارد آن هم این است که پایینترین قیمت با بهترین کیفیت، یک خرید عالی است. اگر شما بودجه‌ی مورد نظرتان را جدا کنید کار شما هنگام انتخاب بسیار آسان خواهد شد.

3-رنگ مورد علاقه طرف مقابل را در نظر بگیرید

اکثر افراد در پوشش خود رنگ مورد علاقه ای دارند که در 70 درصد مواقع از آن رنگ در پوشش خود استفاده میکنند، اگر شما بتوانید آن رنگ را پیدا کنید شاهکار کرده اید، در انتخاب ساعت مچی مردانه با کمربند و شلوار و کفش به خوبی ست میشود. در خانم ها با کیف و کفش و سایر اکسسوری ها ست میشود. در هنگام انتخاب رنگ حتما سلیقه شخص را مد نظر قرار دهید مثلا کسی که رسمی میپوشد شاید از رنگ طلایی زیاد استقبال نکند. نکته یگری که در مورد رنگ باید بدانید این است که شاید مثلا یک ساعت طلایی در مچ فردی که قصد خرید هدیه برای او دارید را دیده اید، دوباره رنگ طلایی نخرید صرفا برای اینکه از ساعت طلایی خوشش می‌آید. اگر قصد دارید هدیه شما با ارزش باشد رنگ دیگری برای خرید با توجه به سلیقه آن فرد انتخاب و خرید کنید.

بیشتر:  طبیعت گردی در جنگل زیبای ابر

4-ساعت اصل بخرم یا های کپی ؟

برای هدیه گرفتن پیشنهاد میکنیم اول سراغ ساعت های اورجینال بروید. اول از همه برند های معروف میان رده را به شما توصیه میکنم این ساعت ها قیمت کمتری نسبت به ساعت های کپی شده دارند و چون برند است ساعت اورجینال و غیر فیک است و قیمت مناسبی هم دارد، در صورتی که میدانید مثلا طرف مثابل شما از برند مثل ساعت رولکس ، پتک فیلیپ یا همین موارد خوشش می آید مجبورا باید سراغ ساعت های فیک بروید البته توجه داشته باشید همیشه پیشنهاد میکنیم خرید ساعت فیک باید آخرین درجه کیفیتی آن باشد از خرید ساعت های درجه 2.3 برای خرید ساعت کپی شده اجتناب کنید.

بیشتر:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

 

5-از کادو پیچی و زرق و برق برای خرید ساعت مچی پرهیز کنید!

ساعت مچی یک وسیله دست ساز است، کمپانی بزرگی مثل رولکس یا پتک فیلیپ ساعت میلیاردی خود را داخل پلاستیک و کاور ارسال میکنند تا نشان دهند که این ساعت میلیون دلاری ساخت دست است و تولید کارخانه ای نیست که بسته بندی و غیره داشته باشد. هنگام خرید ساعت آن را بسته بندی کادو پیچی نکنید فقط جعبه آن را داخل یک کیف دستی مقوایی قرار داده و بسیار ساده تقدیم کنید تا ارزش ساعت حفظ شود.

5- انتخاب فروشگاهی مناسب برای خرید ساعت مچی

در هنگام خرید ساعت بهتر است فروشگاه مورد اعتمادی انتخاب کنید خصوصا در ساعت های ارزان، اگر در خرید عجله ندارید و زمان کافی برای خرید دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مدشاپینو است. این فروشگاه به صورت تخصصی روی فروش ساعت مچی فعالیت میکند. ساعت های موجود در این فروشگاه اکثرا میان رده است و ساعت هایی با قیمت مناسب را در این وب سایت می توانید بیابید.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …