بهترین کرم پودر 24 ساعته:

کرم پودرهای 24ساعته یکی از بهترین انتخاب ها برای زمان هایی هستن که میخوایم میکاپمون موندگاری خیلی خوبی داشته باشه و نه رنگ اون تغییری کنه و نه از روی پوستمون محو بشه چرا که میدونید، وقتی کرم پودرتون پاک یا پخش بشه، در نتیجه کل میکاپتون از بین میره. پس داشتن اون برای یه همچین مواقعی الزامیه. اما این که چه کرم پودری و با چه ویژگی هایی رو تهیه کنیم که آسیبی به پوست ما وارد نکنه بسیار مهمه. برای همین هم اینجا 3 تا از بهترین محصولاتی که ماندگاری 24 ساعته از دارند رو برای شما معرفی خواهم کرد.

بیشتر:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

استی لادر:

کرم پودر 24 ساعته استی لادر

کرم پودر استی لادر یکی از معروف ترین کرم پودرهای دنیاست. این محصولِ 24 ساعته، به هیچ عنوان اکسید نمیشه ، پوست رو چرب و براق نمیکنه و در کنارش ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه. کرم پودر استی لادر کاور فوق العاده ای داره و به هیچ وجه روی پوست خط نمیندازه و منافذ رو نشون نمیده. این کرم پودر فاقد الکل و مواد مضر هست و دارای تاییدیه توسط متخصص پوست میباشد به همین خاطر هم کسایی که پوست حساسی دارن با خیال راحت میتونن از استی لادر استفاده کنن.

بیشتر:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

کرم پودر هدی بیوتی:

کرم پودر هدی بیوتی

محصول بعدی، برخلاف کاور بالایی که داره به هیچ عنوان به پوست آسیبی وارد نمیکنه ، چرا که کرم پودری گیاهی و فاقد مواد مضر هست. کرم پودر هدی بیوتی ضد آب و تعریقه و توی شرجی ترین هوا هم کاملا مات و یکدست روی پوستتون میمونه. هدی بیوتی میتونه یک گزیه عالی برای وقتایی باشه که میخواین پوستتون رو فوق العاده کاور کنید و تمامی عیوبتون رو از بین ببرید.


کرم پودر مک:

کرم پودر مک

سومین و آخرین محصولی که میخوام به شما معرفی کنم کرم پودر مک هست. این محصول، با فرمولاسیونی فوق العاده به هیچ عنوان خطوط پوستی رو نشون نمیده. کرم پودری آبرسان هست که در عین حال باعث میشه میزان ترشح چربی پوست کنترل بشه. ظاهر نهایی مک فوق العاده مات هست و این ماتی و یکدستی تا آخرین لحظه روی پوستتون میمونه.

بیشتر:  آراد برندینگ شرکت باسابقه در تجارت و صادرات + آرادبرندینگ

این 3 تا کرم پودر، جزو بهترین محصولات 24 ساعته هستن که میتونین استفاده کنید. اگر هم دنبال محصولات دیگه و بیشتری هستین میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و با خیال راحت خریدی مطمئن داشته باشید

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …