تحصیل در کانادا آموزشی مقرون‌به‌صرفه اما مبتنی بر کیفیت بالای آموزش

معرفی سه دانشگاه فریزر ولی ، فرست نیشن و دانشگاه سنت ژروم کانادا

 کانادا اکنون فرصت‌های آموزشی فراوانی را برای دانشجویان در سرتاسر دنیا فراهم کرده است.کیفیت تحصیل در کانادا یکی از عوامل اصلی جذب دانشجویان خارجی به سمت خود است.

مزیت منحصربه‌فرد تحصیل در کانادا این است که باوجود قرار گرفتن  این کشور در جهان توسعه‌یافته غربی ، آموزش را با هزینه نسبتاً کمتری در مقایسه با سایر همتایان غربی خود ارائه می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با سه دانشگاه فریزر ولی ، فرست نیشن و سنت ژروم کانادا با این مقاله همراه باشید.

 دانشگاه فریزر ولی کانادا؛ یک دانشگاه جامع

دانشگاه فریزر ولی کانادا یک دانشگاه دولتی است که بیش از 16000 دانشجو در سال ثبت‌نام می‌کند و مساحت آن بزرگ‌تر از نیمی از دانشگاه‌های کانادا است.

دانشگاه فریزر ولی که در دره زیبای فریزر در بریتیش کلمبیاست دارای آب‌وهوای معتدل است.

دره فریزر یکی از متنوع‌ترین مناطق کانادا ازنظر قومیتی و مانند شهرهای سراسر کانادا، مکانی امن و دوستانه برای زندگی و تحصیل دانشجویان بین‌المللی است.

این دانشگاه  به‌اندازه‌ای بزرگ است که شامل تنوع بسیار رشته‌های آموزشی و درعین‌حال دارای کلاس‌های کوچک است که به دانشجویان اجازه می‌دهد تا با اساتید خود آشنا شوند و در یک محیط عملی آموزش ببینند.

دانشگاه فریزر ولی (UFV) یک دانشگاه دولتی کانادا است که دارای پردیس‌هایی در سراسر Abbotsford، Chilliwack، Mission، Hope و Agassiz است.

این دانشگاه بیش از 100 برنامه تحصیلی را در بیش از 30 زمینه موضوعی، از حسابداری تا طراحی گرافیک ارائه می‌دهد.

بیش از 75 مقصد تحصیلی در خارج از کشور برای انتخاب در این دانشگاه وجود دارد که به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا به‌عنوان بخشی از مدرک تحصیلی خود در کشور دیگری تحصیل کنند.

بیشتر:  (تصاویر) آیین ملی و مذهبی گل غلتان

این دانشگاه فعالیت‌های فوق‌برنامه نیز در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد.بیش از 60 باشگاه و انجمن از تیم‌های ورزشی گرفته تا گروه‌های موضوعی خاص در فریزرولی وجود دارد.

دانش‌آموزان در طول مدتی که در دانشگاه فریزر ولی هستند از خدماتی نظیر مرکز بین‌المللی، تسهیلات مالی، مشاوره محرمانه و کمک‌های اضافی برای دانش‌آموزانی که دارای معلولیت هستند برخوردار می‌شوند.

دانشگاه فریزر ولی (UFV) یک دانشگاه دولتی در بریتیش کلمبیای کانادا است که 15 مدرک لیسانس، دو مدرک کارشناسی ارشد، و بیش از 100 گواهینامه، مدرک دیپلم و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی در کشاورزی، هنر، علوم اجتماعی، تجارت، سیستم‌های اطلاعات کامپیوتری، هنرهای زیبا، علوم بهداشتی، علوم و فنون و غیره ارائه می‌دهد.

از کل جمعیت دانشجویان UFV، تقریباً 9.5٪ بین‌المللی هستند. رنکینگ دانشگاه فریزر ولی کانادا در بین دانشگاه‌های کانادا بر اساس UniRank 55 و در بین دانشگاه‌های دنیا 1761 است.

دانشگاه فرست نیشن کانادا؛ آموزشی مبتنی برسنتهای بومی

دانشگاه فرست نیشن کانادا بانام اختصاری (FNUniv) یک موسسه منحصربه‌فرد است که در سال 1976 با چشم‌انداز ارائه آموزش بومی به افراد با هر پیشینه‌ای تأسیس شد.

این دانشگاه قبلا به دانشگاه سرخپوستان ساسکاچوان معروف بوده است.این دانشگاه  در شهرهای رجینا، ساسکاتون و پرینس آلبرت پردیس دارد.

فرست نیشن جهان‌بینی و دانش بومی را در تمام جنبه‌های دانشگاه گنجانده است.

دانشگاه فرست نیشن کانادا به روی دانشجویان با هر پیشینه‌ای باز و متعهد به فراگیری و احترام به مردم از هر فرهنگ است. هرساله هزاران دانشجو غیربومی در کلاس‌های این دانشگاه شرکت می‌کنند.

بیشتر:  تولید محتوای لوازم آرایشی و نکات آن

فرست نیشن برنامه‌هایی را در زمینه زبان‌های بومی، هنرهای زیبای بومی، بهداشت بومی، آموزش‌وپرورش بومی، مددکاری اجتماعی بومی، دانش و علوم بومی و تجارت و مدیریت دولتی بومی ارائه می‌دهد.

دانشجویان از طریق آموزه‌های شفاهی سنتی از طریق بزرگان در کلاس‌های درس و با شرکت در مراسم سنتی به‌صورت عملی یاد می‌گیرند.

FNUniv  با دانشکده تحصیلات تکمیلی و تحقیقات دانشگاه رجینا در چهار برنامه تحصیلات تکمیلی متمرکز بومی همکاری می‌کند.

رنکینگ دانشگاه فرست نیشن کانادا بر اساس UniRank در بین دانشگاه‌های کانادا 94 و در بین دانشگاه‌های دنیا7952  است.

دانشگاه سنت ژروم کانادا؛ مرکزی برای کاتولیکان پرجنب‌وجوش

دانشگاه سنت ژروم کانادا که معمولاً به  SJU مخفف می‌شود یک دانشگاه دولتی کاتولیک رومی است.

این دانشگاه در شهر کوچک واترلوی انتاریوی کانادا در سال 1865 توسط کشیش دکتر لوئیس فونکن، از جماعت رستاخیز تأسیس شد.

در سال 1959 از طریق قانون‌گذاری انتاریو، به کالج سنت ژروم امتیاز دانشگاه مستقل اعطا شد.

برای بیش از 156 سال دانشگاه سنت ژروم قلب، ذهن و روحیه دانشجویان را پرورش داده است.

این دانشگاه از دانشجویان تمام‌وقت و پاره‌وقت در دانشکده هنر دانشگاه واترلو ثبت‌نام می‌کند.

دانشجویان می‌توانند از یک جامعه کوچک دانشگاهی بهره ببرند و درعین‌حال به تمام دوره‌ها، امکانات و خدمات دانشگاه واترلو و کالج‌های دانشگاهی وابسته به آن شامل کنراد گربل، رنیسون، و سنت پل دسترسی داشته باشند.

دانشجویان همچنین می‌توانند از میان رشته‌های مختلف در بخش‌های هنر و علوم انسانی رشته موردنظر خود را انتخاب کنند. این دانشگاه از طریق مشاوره تحصیلی، بورسیه تحصیلی، کمک‌هزینه تحصیلی، خدمات اداری، منابع کتابخانه، فناوری اطلاعات و اقامتگاه‌ها از تلاش‌های آموزشی دانشجویان پشتیبانی می‌کند.

بیشتر:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

پردیس همچنین به‌عنوان مرکزی برای جامعه کاتولیک پرجنب‌وجوش در منطقه عمل می‌کند.

سنت ژروم دوره‌های کارشناسی را در 12 رشته تحصیلی و 4 حوزه بین‌رشته‌ای در دانشکده‌های هنر و ریاضیات و همچنین کارشناسی ارشد اندیشه کاتولیک را ارائه می‌دهد.

دانشگاه سنت ژروم با همکاری دانشگاه واترلو، تجربه هنرهای لیبرال را در میان یک دانشگاه شلوغ و رو به رشد ارائه می‌دهد.

تمرکز این دانشگاه روی پرورش قلب، ذهن و روحیه دانشجویان بوده است.

دانشجویان دانشگاه سنت ژروم در دانشگاه واترلو مشترکا ثبت‌نام می‌کنند و مدرک لیسانس هنر یا کارشناسی ارشد اندیشه کاتولیک را ادامه می‌دهند. این دانشگاه یک آموزش عالی در زمینه هنرهای آزاد ازجمله دوره‌هایی در زبان انگلیسی، تاریخ، فلسفه، روانشناسی، مطالعات مذهبی، علوم انسانی، جامعه‌شناسی، فرانسوی و ایتالیایی ارائه می‌دهد. همچنین ارائه‌کننده رشته‌های مطالعات بین‌رشته‌ای ازجمله مطالعات قرون‌وسطی، مطالعات حقوقی و مطالعات جنسی، ازدواج و خانواده است.

از زمان تأسیس در سال 1865، دانشگاه سنت ژروم از ریشه‌های کاتولیک خود استفاده کرده است تا مطالعه جهان اطراف ما و رشد کل دانش آموزان را ارتقا دهد.

مهاجرت تحصیلی آسان و مطمئن به کانادا با اسمارت اپلای

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات لازم در خصوص شرایط ادامه تحصیل در سه دانشگاه فریزر ولی، فرست نیشن وسنت ژروم را در اختیارتان قرار بدهیم.

اگر شما هم به فکر مهاجرت تحصیلی به کانادا هستید ولی با شرایط ورود به این دانشگاه‌ها آشنایی ندارید و نمی‌دانید چطور از مراکز آموزشی کانادا پذیرش بگیرید، توصیه می‌کنیم به وب‌سایت اسمارت اپلای مراجعه نموده و با تکمیل فرم ارزیابی رایگان این موسسه در وب‌سایت mysmartapplyvisa منتظر تماس کارشناسان مجرب این مجموعه در اسرع وقت باشید.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …