معرفی شغل نماشویی ساختمان

امکان دارد شما در محل زندگی خود گاهاً شاهد این وضعیت بوده باشید که عده ای مثل مامور های ویژه با طناب از از پشت بام خانه ای که آویزان هستند و مشغول تمیز کردن نمای ساختمان هستند. این قضیه بیشتر در ماه‌های بهمن و اسفند دیده می شود به خاطر اینکه مردم همیشه آخر سال یادشان می‌افتد که باید تمیز کاری کنند.

البته فلسفه این که برای شروع بهار باید همه چیزمان تمیز و همه چیزمان نو باشد رو به درستی هنوز درک نکردم ولی این خودش رویداد بدی نیست.

بیشتر:  طبیعت گردی در جنگل زیبای ابر

متخصصان نماشویی ساختمان بیشتر اوقات روحیه خیلی خوبی دارند

جالب است بدانید که کسانی که شغلشان در ارتباط با تمیز کردن است همیشه روحیه قابل ستایش تری نسبت به بقیه افراد دارند. به خاطر اینکه نفس تمیز کردن و نو کردن یک چیز کثیف یا خراب شده می تواند روی روحیه انسان تاثیر مستقیم بگذارد. همین الان امتحان کنید محیط دوروبرتان را از اینی که هست تمیزتر کنید و یک ماه هر روز همین کار را ادامه دهید. به طور بسیار واضح خواهید دید که یک چیزی در روحیه شما تغییر کرده و رو به بهبودی رفته. اصلاً بعد از مدتی شاهد این خواهید بود که این کار را دوست خواهید داشت. یعنی به محض این که یک منظره ما مرتب می‌بینید دلتان میخواهد آن را بهتر از قبل کنید.

بیشتر:  معرفی هتل سیمرغ تهران - تاپ ترین هتل 4 ستاره پایتخت

شغل نماشویی ساختمان دقیقا همین تاثیر را دارد

تمیز کاری نمای ساختمان بیشتر اوقات با دو وسیله انجام می شود. اگر نمای ساختمان سنگی باشد با واترجت یا نهایتا سندبلاست صورت می‌گیرد. البته در مواقعی از سندبلاست استفاده میشود که کثیفی به خورد سنگ رفته باشد و هرجقذر آن را بشویند تمیز نشود. اما بیشتر مواقع واترجت جواب کار را میدهد.

بیشتر:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

اگر این شغل برای شما هم جالب است نظر خود را برای ما بنویسید.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …