انواع قفسه انباری و طوسی از زبان مدیرعامل شیک شلف | شفیعی از استند پانچی و استند ابزار می گوید.

قفسه بندی انباری یکی از کارهایی است که امروزه بیشتر کارخانجات و شرکت های بزرگ و کوچک انجام می دهند. امروزه برخی قفسه ها وجود دارند که علاوه بر نظم دهی به انباری، به سبب طراحی و دیزاین زیبایی که دارند جلوه ظاهری متفاوتی به انباری ها می بخشند. امروز تصمیم گرفته ایم تا با آقای شفیعی مدیرعامل مجموعه شیک شلف (ارائه کننده خدمات تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی) مصاحبه ای ترتیب داده و با ایشان در مورد انواع قفسه و استند گفتگو کنیم.

– جناب شفیعی به عنوان سوال اول لطفا بفرمایید قبل از خرید قفسه انباری افراد به چه نکاتی لازم است توجه کنند؟

قبل از خرید قفسه انباری، لازم است تا به دو نکته توجه شود تا بتوان نوع قفسه مناسب یک محیط را مشخص کرد. نکته اول اندازه انباری است. قفسه انباری لازم است از لحاظ ابعاد و اندازه با ابعاد انباری همخوانی داشته باشد و مهم تر از آن نباید آن قدری بزرگ باشد تا امکان رفت و آمد آسان در انباری غیرممکن شود. نکته دوم که در تعیین نوع قفسه انباری باید به آن توجه کرد وزن وسایلی است که قرار است روی طبقات قفسه انباری قرار گیرد. در صورتی که قرار باشد از قفسه انباری ( قفسه انباری طوسی ، قفسه انباری راک ، قفسه انباری پیچ و مهره ای ) برای نگهداری محصولات و ماشین آلات صنعتی سنگین استفاده شود، لازم است تا از قفسه انباری ای استفاده کرد که در برابر سنگینی وزن محصولات مقاوم بوده و نشکند. قفسه راک انباری یکی از انواع قفسه انباری است که به طور مخصوص برای نگهداری ماشین آلات و محصولات سنگین وزن ساخته شده و هر دو مدل آن، یعنی قفسه راک سنگین و قفسه راک نیمه سنگین مقاومت کافی برای نگهداری از ماشین آلات تا 1000 کیلوگرم و 2000 کیلوگرم را دارند.

بیشتر:  (تصاویر) روز ملی فیل

در سمت مقابل اگر وسایل موجود در انباری وزن زیادی نداشته باشند، به عنوان یک گزینه اقتصادی و کارراه انداز می توان از قفسه انباری پیچ و مهره ای و یا قفسه انباری فلزی طوسی استفاده کرد. قفسه های مذکور توان تحمل کردن وزن های سبک تا متوسط را داشته و قیمت مناسبی نیز دارند.

– در پاسخ به سوال قبلی به قفسه طوسی اشاره کردید. لطفا بفرمایید از قفسه طوسی در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

قفسه طوسی نیز یکی از روش های قفسه بندی است که به نوعی یکی از قدیمی ترین قفسه ها و پرکاربردترین قفسه ها محسوب می شود. قفسه طوسی در انواع قفسه طوسی پیچ و مهره ای و قفسه طوسی مشبک توسط شیک شلف تولید می شود. قفسه طوسی پیچ و مهره ای طرز نصب آسانی داشته و حتی در هنگام جابجایی می توان به سرعت پیچ و مهره ها را باز کرد و قفسه طوسی را جابجا کرد. از قفسه طوسی در مکان های مختلفی مانند داروخانه ها، کتابخانه ها، مدارس و فروشگاه هایی که محصولاتشان وزن متوسطی دارد استفاده می شود.

بیشتر:  چنانچه زن تمکین نکند می‌تواند طلاق بگیرد ؟

– انواع استند جزو پرفروش ترین محصولات شیک شلف هستند. لطفا در مورد استند ابزار و استند پانچی توضیح دهید.

استندها جزو تجهیزات فروشگاهی ای هستند که امروزه تقاضای خرید آن ها بسیار بالا است؛ هر چه زمان جلوتر می رود افراد بیشتری نسبت به ارزش های استند فروشگاهی آگاه می شوند و نسبت به خرید استند فروشگاهی اقدام می کنند. استند فروشگاهی در مدل های مختلفی نظیر استند پانچی، استند میوه، استند ابزار، استند آجیل و خشکبار، استند چیپس و پفک و … تولید می شود که کسب و کارها با توجه به حیطه فعالیت خود و نیازی که به استند دارند می توانند مدل متناسب خود را انتخاب کنند.

استند ابزار یکی از انواع استند است که از آن برای نگهداری ابزار و یراق آلات موجود در فروشگاه ها استفاده می شود. بسیاری از کسب و کارها گزارش داده اند پس از خرید استند ابزار تاثیرات مثبت آن را به چشم خود دیده و به نظر آن ها ارزش هزینه ای که کرده اند را داشته است. با استفاده از انواع استند ابزار مانند استند پانچی ابزار می توان ابزارآلات را به نحوی که چشم گیر باشد و نسبت به دیگر وسایل دکوراسیون تمایز داشته باشد در جلوی مشتریان قرار داد و آن ها را به خرید ترغیب کرد.

یکی دیگر از انواع استند، استند پانچی است که موارد استفاده گسترده ای دارد و در فروشگاه های مختلفی از آن استفاده می شود. استند پانچی روی سطح خود میله های باریکی دارد که برخلاف آنچه در ظاهر ممکن است به نظر برسد، استحکام و دوام بالایی داشته و به این آسانی ها از روی استند کنده نخواهند شد. با خرید استند پانچی ( استند پانچی ابزار ، استند پانچی گردان و استند پانچی دیواری ) می توان با سرعت و کیفیت بالاتری به مشتریان خدمات ارائه کرد. به کمک استند پانچی می توان حتی در مواقع شلوغی نیز به طرز مناسبی به مشتریان متفاوت رسیدگی کرد.

بیشتر:  پرطرفدارترین موزه‌های اروپا از دید توریست‌ها

– خیلی ممنون بابت توضیحات کامل شما جناب شفیعی. در انتها از شما خواهش می کنم تا در مورد مجموعه شیک شلف و خدمات و محصولات این تیم توضیح دهید.

مجموعه شیک شلف ( ارائه کننده قفسه انباری ، قفسه طوسی ، استند پانچی و استند ابزار ) فعالیت خود را در سال 1388 و با هدف ارائه باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی آغاز کرد. محصولات تولید شده توسط شیک شلف مانند قفسه فروشگاهی و استند دیواری هایپری از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و مراحل ساخت و تولید آن مطابق با استاندارد های روز دنیا پیش می رود.

یکی از خدماتی که شیک شلف برای مشتریان عزیز در نظر گرفته مشاوره در مورد اجرای قفسه بندی است که برای مشتریانی که نسبت به ابعاد قفسه مورد نظر خود اطمینان ندارند ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و یا دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …