چرا رابطه ی زن و مرد به سردی می رسد؟

در این مقاله می خواهیم از شایع ترین دلایل سرد شدن رابطه صحبت کنیم. یکی از موارد بسیار مهم این است که زن و مرد تسلط کافی بر روی مسائل جنسی ندارند. تکنیک های جنسی از موضوعات بسیار مهمی است که اگر به درستی تحلیل نشود مشکل ساز میشود. بی میلی جنسی با عدم آگاهی در مورد لذت بردن از رابطه جنسی متفاوت است. در صورتی که سرد شدن رابطه توسط یکی از زوجین رعایت نشود، به مرور زمان به سردی کشیده می شود. رابطه جنسی سالم از ملاک های مهم پایداری عشق و احساس است. تکنیک های کلامی و لمسی در این زمینه بسیار مهم هستند.

موضوع بعدی که باز هم در مسیر جنسی بررسی شده است چرخه پاسخ جنسی است. در واقع افراد نمی توانند انعطاف پذیری خوبی در برابر نیازهای هم داشته باشند و یا روش خود را بهترین گزینه می دانند به طوری که مسیر جنسی برایشان تکراری می شود و این موضوع سبب دلزدگی شده و مشکلات زیادی ایجاد می کند.

این روزها زندگی به آسانی گذشته نیست،تجملات زیاد است و سطح درامدزایی محدود است به این ترتیب مشکلات اقتصادی بر روی ذهن و تصور افراد فشار می آورد و مشکلات زیادی ایجاد می کند به طوری که دیگر نمی توانند از زندگی خود لذت ببرند و به نوعی رابطه به سردی کشیده می شود. تنش های زندگی روزمره باید کنترل شده باشد و البته که سطحی از زناشویی را مدنظر قرار می دهد.

عدم اعتماد به نفس زوجین

بانوان اغلب از اندام جنسی خود حس رضایت کامل ندارند. تصویر ذهنی نامناسبی که زن از بدن خود دارد باعث می شود که در طول رابطه دائماً خود را پایین بیاورد و مضطرب باشد و این موضوع سبب می شود که لذت لازم به او داده نشود و دچار آسیب شود. از سوی دیگر آقایان نیز گاه این موضوع را نسبت به اندام های جنسی خود از نظر سایز دارند و سرخورده می شوند. شماتت در زندگی بسیار آسیب رسان است، اینکه افراد بخواهند همسر خود را سرزنش کنند و یا یک سری شک و تردید ایجاد کنند که فرد دچار اضطراب شود. این موضوع اغلب از سوی زن به مرد وجود دارد و سبب می شود که کیفیت عملکرد جنسی زیر سوال برود.

بیشتر:  مقاله ای برای اقلیم آب و هوای کرج

زن و مرد گاه شناخت کافی نسبت به هم ندارند. بارها شنیده می شود که فرد پس از ازدواج معتقد است که همسرش آن فردی که می خواست، نیست! این موضوع به شکلی دنبال می شود که شوکه کننده بوده و نیاز به مشاوره های حرفه ای دارد. در فضای سرد شدن رابطه بسیار مهم است که توقعات دسته بندی درستی داشته باشد. اینکه زن و مرد نسبت به هم توقعات زیادی دارند خود مشکل ساز خواهد شد. این توقعات سبب می شود که روحیه زن و مرد دچار اختلال شود و اعتماد به نفس از افراد گرفته شود. اینکه اندام همسر خود را با فرد دیگری مقایسه کنید و یا ارزش های آنان را مدنظر قرار دهید. علایم افسردگی نیز در این راستا دیده می شود.

درباره روم به دیوار

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار با هدف خرید غیرحضوری محصولات بهداشتی زناشویی (مانند کاندوم، انواع ژل ها و سایر محصولات جنسی) و سایر محصولاتی که شاید خرید آنها برای شما بصورت حضوری راحت نباشد تاسیس شده است. تمام بسته های روم به دیوار بصورت محرمانه و فوری ارسال می شود.

بیشتر:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

برای هرگونه اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع کاندومها و ژل های تاخیری برای زود انزالی به سایت روم به دیوار مراجعه نمایید. در سایت ما انواع زیادی از اسپری ها و ژل های تاخیری وجود دارد.

لازم به ذکر است که  در سایت روم به دیوار انواع و اقسامی از محصولات مختلف وجود دارد که برای تمامی عزیزان در هر سن و سالی و با توجه به نیازی که دارند طراحی شده است.

آنچه روم به دیوار را از دیگر رقبا متمایز میکند

سایت روم به دیوار بیش از چند سال است که در زمینه ی فروش محصولات جنسی بهداشتی فعالیت می کند. رمز موفقیت فروشگاه ما این است که تمامی محصولات ما  درجه یک بوده و کاملا باکیفیت را به دست مشتریان می رساند. علاوه بر این شرایط فروش ما بسیار مناسب بوده و افراد می توانند محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند..تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن به همراه پست پیشتاز بدون حتی یک ریال هزینه به دستان شما خواهد رسید. روم به دیوار این افتخار را داشته که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از بین مشتریان عزیزمان نداشته است و رضایت شما افتخار ماست.

ویژگی های محصولات روم به دیوار چیست؟

کیفیت بسیار بالا؛

همه ی محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. به گونه ای که با یک بار استفاده از آن می توانید تفاوت آن را با محصولات مشابه احساس کنید.

بیشتر:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

تنوع بسیار بالا؛

پس از ورود به سایت و مشاهده ی محصولات می توانید تنوع بسیار زیادی از محصولات را مشاهده کنید. ما برای هر یک از شما محصولات مخصوصی را پیشنهاد خواهیم کرد. به همین دلیل می توانید با ورود به سایت، روی محصول مورد نظر کلیک کرده و ویژگی های آن را مشاهده کنید. با وجود تنوع بسیار بالا، انتخاب برای شما سخت خواهد بود.

ارسال رایگان؛

خوب است بدانید تمامی محصولات به صورت کاملا رایگان توسط فروشگاه به اقسا نقاط کشور ارسال خواهد شد. بنابراین می توانید با خطری جمع و آسوده سفارش خود را به ثبت برسانید و در کوتاه ترین زمان آن را تحویل بگیرید.

ارسال فوری به ساکنان تهران،کرج،مشهد و رامسر؛

عزیزانی که در نقاط تهران،کرج،رامسر و مشهد ساکن هستند، بسته های خود را در کمتر از 2 ساعت تحویل خواهند گرفت.

ارسال بسته به صورت محرمانه؛

روم به دیوار خیال شما را از این زمینه آسوده میکند که تمامی محصولات خود را بصورت کاملا محرمانه در اختیارتان قرار خواهد داد تا با خیال آسوده ای سفارشات خود را انجام دهید.

قیمت بسیار مناسب

تمامی محصولات روم به دیوار دارای مناسب ترین قیمت جهت استفاده شما عزیزان می باشد. دلیل آن این است که هدف ما جلب رضایت شماست و باعث افتخاره که بیشترین رضایت را از دید شما عزیزان داریم. برای مشاهده محصولات ما میتوانید هم اکنون به سایت مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …