مدیرعامل ماشین سازی عبدالله زاده از تاثیر ماشین آلات صنعتی در تولید سریع محصولات می گوید.

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، محصولات پیشرفته تر به تدریج جای محصولات قدیمی در بازار را می گیرند و آسایش و راحتی بیشتری برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند. با این حال باید توجه داشت ساخت محصولات پیشرفته و به اصطلاح «های تِک» در صورتی که با ماشین آلات و ابزارآلات مدرن صورت نگیرد، می تواند تبدیل به امری دشوار و چالش برانگیز شود و فشار فیزیکی و روانی زیادی را به کارگران تحمیل کند. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با مهندس عبدالله زاده مدیرعامل محترم ماشین سازی عبدالله زاده مصاحبه ای ترتیب داده و با ایشان در مورد تاثیرات ماشین آلات صنعتی پیشرفته در صنایع تولیدی گفتگو کنیم.

– جناب عبدالله زاده لطفا ابتدا مجموعه ماشین سازی عبدالله زاده را معرفی کنید و در مورد محصولات و موارد دیگر آن توضیح دهید.

ماشین سازی عبدالله زاده ( ارائه کننده دریل رادیال ، نورد ، ماشین آلات عایق کاری ، چرخ حلبی (زیگ) ) در سال 1370 با هدف ارائه باکیفیت ترین ماشین آلات صنعتی به صنعتگران کار خود را آغاز کرد و ظرف مدتی کوتاه توانست خود را به عنوان یکی از صاحب نام ترین توزیع کنندگان و فروشندگان ماشین آلات صنعتی به مشتریان بشناساند. عمده فعالیت های ماشین سازی عبدالله زاده مربوط به ماشین آلاتی نظیر گیوتین، خم کن فول اتوماتیک، نورد صفرزن، نورد ورق، چرخ حلبی و … می باشد. با عنایت پروردگار و لطف مردم توانسته ایم به یکی از با اعتبارترین برندها در بحث توزیع ماشین آلات صنعتی شویم.

-در توضیحات خود از نورد ورق گفتید. لطفا در مورد آن توضیحات بیشتری ارائه دهید.

نورد ورق فرایندی است که امروزه در بسیاری از تولیدی ها انجام می شود. طی فرایند نورد ورق، ورق را می توان گرد کرد و یا به حالت نیم دایره یا کمان در آورد. نورد ( نورد ورق ، نورد نبشی ، نورد پروفیل و لوله ، نورد تیرآهن ) را با دستگاه نورد انجام می دهد که انواع مختلفی دارد. برای مثال دستگاه نورد ورق گیربکسی که از سه غلطک تشکیل شده، می تواند مقاطع مختلف را گرد کند. غلطک های دستگاه نورد ورق گیربکسی برخلاف جهت یکدیگر چرخیده و از این طریق انرژی لازم برای نورد را فراهم می کنند.

بیشتر:  مزیت سفارش آنلاین غذا

– استفاده از ماشین آلات عایق کاری به چه دلیل اتفاق می افتد؟

ماشین آلات عایق کاری شامل دستگاه خم کن ورق جهت خم کردن ورق ها، دستگاه نورد برای رول کردن ورق، چرخ حلبی جهت استوانه ای کردن ورق و … برای عایق کاری و ایزوله سازی محیط کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر پتروشیمی های ایران از ما می خواهند تا با استفاده از ماشین آلات عایق کاری، محیط اماکن را ایزوله کنیم.

– دستگاه چرخ حلبی چیست و چه کاربردی دارد؟

چرخ حلبی که به آن زیگ نیز می گویند، دستگاهی است که با استفاده از آن می توان روی دیواره لوله ها و سطح فلزات سوراخ ایجاد کرد. این سوراخ ها به این دلیل ایجاد می شوند که مقاومت مقطع در برابر خمش بالاتر رود. تولیدی های بسیاری گزارش داده اند استفاده از ماشین چرخ حلبی (زیگ) از آسیب به دست کارگران جلوگیری می کند. چرخ حلبی از دو محور موازی با هم تشکیل شده که ورق با عبور از میان آن ها دچار فرم دلخواه شما می شود.

بیشتر:  کشف سوراخ در اتاق خواب که به مکان عجیبی ختم شد!

-آیا ورق تنها چیزی است که می توان با استفاده از دستگاه نورد آن را گرد کرد؟ در صورتی که افراد بخواهند مقاطعی مانند لوله و نبشی را گرد کنند باید از چه دستگاهی استفاده کنند؟

خیر؛ ورق تنها موردی نیست که فرایند نورد روی آن اعمال می شود. از دستگاه نورد می توان برای مقاطع مختلفی نظیر لوله و پروفیل، نبشی، آهن و تیرآهن و … استفاده کرد. با استفاده از دستگاه نورد می توان لوله و پروفیل را در ابعاد مختلف گرد کرد و از این منابع اتصال استفاده کرد.

نورد تیرآهن یکی از فرایندهایی است که تولیدی ها به وفور انجام می دهند. نورد تیرآهن را می توان به دو روش نورد سرد و نورد گرم انجام داد. هر یک از روش های نورد، مزایا و معایب خود را دارند؛ برای مثال تیرآهن گرد شده تحت فرایند نورد سرد، تیرآهن مقاومت و دوام بالاتری را بدست می آورد در حالی که نورد تیرآهن به روش گرم انعطاف پذیری آن را بالاتر می برد.

-ایجاد سوراخ روی سطوح مختلف جهت اتصال یا الصاق موارد یکی از کارهایی است که صنایع تولیدی زیاد با آن سروکار دارند. آیا دستگاه خاصی وجود دارد که این کار را آسان تر کند؟

مدتی طولانی است که از دریل برای سوراخکاری استفاده می شود و این قضیه در همین حین که با هم در حال گفتگو هستیم نیز در حال انجام است. با این حال سطوحی وجود دارند که عمق و ضخامت بالایی داشته و ایجاد سوراخ روی آن ها با دریل های معمولی حتی اگر غیرممکن نباشد آن قدر دشوار است که بسیاری از کارگران قید آن را می زنند. دریل رادیال دقیقا برای رفع همین مشکل ساخته شده است. دریل رادیال دستگاهی است که با آن می توان روی سطوح فلزی و غیرفلزی بزرگ سوراخ هایی با قطرهای متفاوت ایجاد کرد. در ماشین دریل رادیال یک گیربکس تعبیه شده که وجود آن امکان حرکت شعاعی روی سطوح را میسر می کند.

بیشتر:  اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو 9001 ، ایزو 10002 و ایزو 10004 توسط شهرداری تنکابن

طرز کار دستگاه دریل رادیال به این صورت است که گیربکس را در جهت مورد نظر حرکت می دهیم تا سوراخ با اندازه و ژرفای دلخواه ایجاد شود. این ویژگی دستگاه دریل رادیال ( دریل رادیال چک و چین ) باعث می شود که دقت سوراخ کاری ها بالاتر رفته و در هزینه و وقت صرفه جویی شود. کارخانجات بسیاری به دلیل همین ویژگی ها از دریل رادیال استفاده می کنند.

 

-ممنون بابت توضیحات کامل شما آقای عبدالله زاده. لطفا در مورد مزایای خرید ماشین آلات صنعتی از ماشین سازی عبدالله زاده و همچنین راه های ارتباطی خود با مشتریان توضیح دهید.

ماشین آلات ارائه شده توسط ماشین سازی عبدالله زاده همگی با یک سال گارانتی و تعمیرات رایگان به مشتریان عزیز تقدیم می شود. کارشناسان خدمات پس از فروش ماشین سازی عبدالله زاده تا 10 سال در کنار خریداران گرامی خواهند بود. حتی اگر طرز کار صحیح ماشین آلات خریداری شده را نمی دانید، تنها کافیست تا با ما تماس گرفته تا به صورت رایگان از آموزش های ما بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ماشین سازی عبدالله زاده و همچنین دریافت مشاوره می توانید به وبسایت ماشین سازی عبدالله زاده مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …