مدیرعامل چاپ پرنیان از تاثیر چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر در بالارفتن مشتریان می گوید | نکات مهم در مورد چاپ لیبل و چاپ سربرگ از زبان سجاسی

بالابردن فروش و سود خالص جزو آرمان های کسب و کارهای مختلف است که رسیدن آن مستلزم حرکات حساب شده و برنامه ریزی شده است. تاثیر مهم تبلیغات در ارتقای برند و نتیجتا فروش محصولات بر کسی پوشیده نیست و کسب و کارها از طرق مختلف شانس خود را در جذب مشتریان بیشتر امتحان می کنند. یکی از انواع روش های تبلیغاتی که نسبت به بازخوردش هزینه مناسبی دارد چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر و اقلام تبلیغاتی دیگر است. امروز در تنکابن تصمیم گرفته ایم تا با جناب دکتر سید امیر سجاسی مدیرعامل چاپ پرنیان نوین که از قدیمی ترین و باسابقه ترین دفاتر چاپ و تبلیغات محسوب می شوند گفتگویی داشته باشیم و از تجربیات ایشان حول خدمت رسانی در این زمینه بهره مند شویم.

– جناب سجاسی چاپ کاتالوگ مدت زیادی است که توسط کسب و کارهای مختلف صورت می گیرد. لطفا نکاتی موثر که بازدهی چاپ کاتالوگ را بالا می برد با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ دیجیتال ، چاپ کاتالوگ افست ، قیمت چاپ کاتالوگ ) برای این که موثر و پربازده محسوب شود لازم است تا هم از لحاظ محتوا و هم از لحاظ کیفیت مواد اولیه به کاررفته در چاپ کاتالوگ ممتاز باشد. فراموش نکنیم که در جهان امروز همه افراد پرمشغله بوده و تمایل ندارند تا زمان زیادی را به موارد اختصاص دهند؛ پس با این اوصاف لازم است محتوایی که برای کاتالوگ خود در نظر می گیرید از لحاظ بصری جذاب باشد و از تصویرگری های شکیل و چشم نواز برخوردار باشد. در وهله بعدی باید توجه داشت که نوشتارها به صورت مختصر و مفید در نظر گرفته شوند و با اندازه قلم مناسب چاپ شوند؛ ساده تر بگویم متون روی کاتالوگ باید از لحاظ اندازه استاندارد باشد؛ چنانچه اندازه آن ها بیش از حد کوچک باشد عده ای با مشکل در خوانایی مواجه خواهند شد و در سمت مقابل نیز نوشتارهای بیش از حد بزرگ توازن ظاهری کاتالوگ را بر هم زده و به کیفیت کلی آن ضربه می زنند.

چاپ کاتالوگ را می توان با استفاده از کاغذ معمولی یا گلاسه انجام داد؛ با این حال چاپ کاتالوگ گلاسه به دلیل درخشندگی بالایی که دارد رنگ ها و طرح های مندرج روی کاتالوگ را با جلوه بهتری نمایش می دهند. از لحاظ اندازه نیز کاتالوگ ها را می توان در ابعاد و اندازه های مختلفی از قبیل A4، A5، خشتی، وزیری، رحلی و … انجام داد. کاتالوگ ها می توانند به صورت عمودی یا افقی باشند.

بیشتر:  اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو 9001 ، ایزو 10002 و ایزو 10004 توسط شهرداری تنکابن

– چاپ پوستر برای چه مقاصدی می تواند صورت بگیرد و چه نکاتی باید رعایت شود تا بهترین چاپ پوستر حاصل شود؟

چاپ پوستر یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی است که حتی در جهان امروزی و با روی کار آمدن متودهای تبلیغاتی مدرن هم چنان ارزش خود را حفظ کرده و طرفداران بسیاری دارد. چاپ پوستر برای تبلیغ و ارتقای محصولات جدید که قرار است وارد بازار شوند، محصولات خوراکی و لوازم مورد نیاز مردم، تبلیغ آثار هنری نظیر فیلم ها و سریال ها و … انجام می شود. یکی از موارد دیگری که چاپ پوستر ( طراحی و چاپ پوستر ، چاپ پوستر هنری ) انجام می شود برای دعوت از مردم به پیوستن به یک پویش همگانی و یا حضور در گردهمایی های مختلف می شود. برای مثال در حال حاضر می توانیم دعوت از مردم به پیوستن به پویش استفاده بهینه از گاز را که توسط شرکت نفت انجام می شود را شاهد باشیم.

یکی از مسائلی که طی سال ها تبدیل به یک استاندارد در چاپ پوستر شده بهره گیری از تصاویر و طرح های گرافیکی خلاقانه است که با موضوع پوستر مرتبط بوده و به شکل ضمنی و زیرمتنی پیام خاصی را به مخاطب می رساند. خلاقیتی که از این طریق به پوستر تزریق می شود تاثیر مثبت فراوانی در جلب نظر رهگذران دارد. در چاپ پوستر بهتر است نوشتارها و متون تا حد امکان خلاصه شود و تنها موارد مهم در قالب نهایتا یکی دو خط روی پوستر چاپ شوند. چاپ پوستر را بسته به مورد نیاز می توان در ابعاد A4، A5 و … انجام داد.

– جناب دکتر به دیدن لیبل روی محصولات آن چنان عادت کرده ایم که در صورت نبودنشان احساس می کنیم چیزی کم است. چه نکاتی را برای چاپ لیبل در نظر دارید؟

بله صد در صد همینطور است و در این زمینه با یکدیگر اتفاق نظر داریم. چاپ لیبل یکی از خدماتی است که متقاضیان بسیاری دارد و ماهانه مشتریان بسیاری به مجموعه چاپ پرنیان نوین برای دریافت خدمات چاپ لیبل به ما مراجعه می کنند که مایه خرسندی است. چاپ لیبل به دلایل مختلفی ممکن است صورت بگیرد؛ ممکن است که فروشندگان بخواهند قیمت و توضیحات محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و یا لیبل مخصوص محصولات خوراکی و بهداشتی مثل شامپوها باشد. در هر صورت لازم است تا لیبل از لحاظ اندازه نوشتارها استاندارد باشد تا تمام افراد بتوانند بدون مشکل توضیحات را مطالعه کنند. در چاپ لیبل ( طراحی لیبل و چاپ لیبل پشت چسب دار ) برای محصولات بزرگتر که محصول درون یک محفظه قرار دارد می توان از تصاویر نیز بهره گرفت که به نظر من و بسیاری از کارشناسان مارکتینگ و بازاریابی باید تصویر با محتویات درون محفظه مطابقت کامل داشته باشد. متاسفانه افرادی تاکنون به چاپ پرنیان مراجعه کرده اند و از ما درخواست چاپ لیبل با تصاویر و توضیحات غیرواقعی داشته اند که خوشبختانه پس از گفتگو با آن ها و به اشتراک گذاری زیان هایی که افراد پیش از آن ها از این حرکت دیده اند منصرف شدند و چاپ لیبل را با صداقت تمام انجام داد. چاپ لیبل پشت چسب دار یکی از متداول ترین خدمات چاپ لیبل است که لازم است برای این که پس از مدتی کنده نشود و اصطلاحا زیر آن هوا نرود از چسب های با چسبندگی بالا در تولید و چاپ آن ها استفاده شود.

بیشتر:  مزیت سفارش آنلاین غذا

– دکتر سجاسی به عنوان سوال آخر لطفا در مورد چاپ سربرگ نیز توضیحاتی به خوانندگان ما ارائه دهید.

چاپ سربرگ ( طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4 ) به عنوان یکی از اقلام ست اداری یکی از خدماتی است که از 15 سال پیش و زمانی که چاپ پرنیان را تاسیس کرده ایم مشتریان بی شماری داشت و این قضیه تا همین امروز نیز پابرجاست. برای یک کسب و کار تازه تاسیس یکی از مهم ترین نکات این است که خود را باپرستیژ و بااعتبار نشان دهد. یکی از قدم های رسیدن  به چنین خواسته هایی برندسازی موثر از طرق ممکن است. با چاپ سربرگ می توان اطلاعات و برند شرکت را، هنگامی که با ادارات دیگر نامه های رسمی و اداری مبادله می کنید و یا حتی هنگامی که نیاز به ارائه تک برگ هایی به افراد حقیقی دارید می توانید اطلاعات مربوط به شرکت خود و از همه مهم تر برند خود را در مقابل دیدگان آن ها قرار دهید. در چاپ و طراحی سربرگ اولین نکته ای که باید به آن رعایت کرد همخوانی رنگ های به کار رفته در چاپ سربرگ با رنگ های تشکیل دهنده آرم و لوگو برند شرکت هاست. با این که هیچ قانون مکتوبی مبنی بر اجبار در این قضیه وجود ندارد اما تجربیات و آمارگیری ها نشان دهنده یکپارچگی در اعمال یک شرکت تاثیر مثبت مستقیمی روی اعتبار آن کسب و کار دارد. در چاپ سربرگ اطلاعات اولیه یک شرکت نظیر نام آن، لوگو شرکت و در نهایت راه های ارتباطی با شرکت روی سربرگ مندرج می شود. علاوه بر این موارد یک سری موارد که استاندارد چاپ سربرگ به شمار می روند و جزو قوانین نامه نگاری رسمی و اداری محسوب می شوند نظیر شماره و پیوست و … در چاپ سربرگ لحاظ می شوند. چاپ سربرگ را می توان در ابعاد مختلفی از قبیل A4 و A5 انجام داد.

بیشتر:  پرسه ببر در خیابان های هیوستون +تصاویر

-از توضیحات جامع و کاربردی شما کمال تشکر را دارم جناب سجاسی. امیدوارم خوانندگان این مصاحبه با لحاظ کردن این نکات بتوانند پیشرفت را در کارهای خود مشاهده کنند. در انتها از شما خواهشمندم در مورد مجموعه چاپ پرنیان نوین و خدمات آن نیز توضیحاتی ارائه دهید.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ سربرگ ، چاپ لیبل ، چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر ) با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات چاپی و تبلیغاتی کشور و ارائه خدمات به انواع کسب و کارهای آنلاین و سنتی فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و ظرف مدتی اندک توانست نظر عده زیادی را به خود جلب کند. از آنجا که طرح های روی اقلام تبلیغاتی نظیر تراکت و پوستر تاثیری انکارناپذیر در موفقیت موارد چاپی دارد، در مجموعه چاپ پرنیان با همکاری برخی از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی سعی داریم تا حد ممکن در جلب رضایت مشتریان مان موفق باشیم. خدمات چاپی در چاپ پرنیان با استفاده از بهترین و بروزترین چاپگرها انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات چاپ پرنیان نوین و مشاهده نمونه کارهای قبلی ما لطفا به وبسایت چاپ پرنیان نوین مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

به چه نکاتی در سفارش پروتز پا و پای مصنوعی باید توجه کرد؟

پروتز پا می تواند به افرادی که دچار عارضه قطع پا هستند کمک کند تا …