فال روز دوشنبه 28 مهر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز دوشنبه 28 مهر 1399

 

فال روز دوشنبه 28 مهر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما امروز خیلی دلتان می‌خواهد پیشرفت كنید، اما همیشه سخت گرفتن به خود بهترین استراتژی نیست. به جای اینكه با عجله به سراغ كار و فعالیت بعدی خود بروید، زمانی را صرف كرده و كارهایی كه قبلاً انجام داده‌اید را بررسی كنید. حتی اگر در شروع كار حوصله تان هم سر برود، ولی باید بدانید كه امروز با كندتر كردن سرعت خود چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز نسبت به حرف‌هایی كه قبلاً به دوست‌تان زده‌اید بیش ازحد حساسیت نشان می‌دهید. باوجود اینكه شما منظور خاصی نداشتید، ولی احساس می‌كنید صحبت‌های شما بیشتر از این كه مشوق دوستتان بوده باشد، منتقدانه بوده است. به جای اینكه همه حرف‌ها را به خودتان نسبت بدهید، سعی كنید نسبت به گفتگوهایی كه دور و بر خود می‌شنوید بی تفاوت تر باشید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز باوجود اینكه ماه نشانه تان را ترك می‌گوید، شما با احساسات قبلی خود وداع نمی‌كنید. به جای اینكه فكر كنید وقار و متانت خود را از دست می‌دهید، باور خود را عوض كرده و رفتارهایتان را تغییر دهید. اگر ازشما خواسته شد فردی كه بهتان نیاز دارید را تحت حمایت و سرپرستی خود قرار دهید، فراتر از قوه بدنی و احساسی خود عمل كنید و مطمئن باشید كه در آینده‌ای نه چندان دور همه این تلاشها به نفع خودتان خواهد بود.
فال روزانه تیر

بیشتر:  ریشه ضرب المثل اگر تو کلاغی من بچه کلاغم

فال روز متولدین تیر: امروز ماه در نهایت قدرت خود در نشانه شما حضور دارد، بنابراین حوادثی رخ خواهد داد كه خاطرات مربوط به دوارن كودكی تان را زنده خواهد كرد. ابتدا شاید فكر كنید دلتنگ گذشته شده‌اید، ولی بعد خیلی زود تصویر زمان حال برایتان روشن و شفاف می‌شود. فكر نكنید كه به آخر خطر رسیده‌اید، برای اینكه در طول روز احساسات شما مدام در حال تغییر كردن است.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: امروز ماه در دوازدهیمن خانه تان یعنی خانه رازها حضور دارد و نشان دهنده این است كه شما بیشتر از آن چیزی كه به چشم خود می‌بینید كار برای انجام دادن دارید. به جای اینكه طبق انتظارات افراد دیگر رفتار كنید، باید بدانید كه ابراز كردن احساسات‌تان بیشتر بهتان امكان می‌دهد به نفع خودتان كار كنید. ولی تا موقعی كه با كسی احساس راحتی نكرده‌اید، رویاها و تخیلات خود را كه هر لحظه پررنگ تر می‌شوند را بر زبان نیاورید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا كه دوستان صمیمی ‌و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درك نمی‌كنند. اما سرزنش كردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان كاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واكنش دیگران به اندازه كافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت كنید تا جایی كه این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا كند، هیچ فرقی نمی‌كند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.
فال روزانه مهر

بیشتر:  لکه‌های ژنتیکی یک خانواده دروازه دنیای مد را به رویشان گشود

فال روز متولدین مهر: با وجود اینكه خودتان می‌دانید چه چیزی به نفعتان است، ولی باز بهتان توصیه می‌كنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت كردن با كسانی كه از نزدیك با شما كار می‌كنند برای خود برنامه‌ریزی كنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان كمك می‌كند كه به آسانی و بدون دردسر در كارتان موفق شوید.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: قبول كردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممكن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید كارهایی كه شروع كرده‌اید را تمام كنید همه چیز تغییر خواهد كرد. خوشبختانه شما هم اكنون می‌توانید وظایف خود را به كارهای كوچكتر تبدیل كرده و به صورت جداگانه روی هر كدام از آنها تمركز كنید. اگر چه یكسره كار كردن شما را خسته می‌كند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله كارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: اگر شما تازگی‌ها با كسی دوست شده‌اید، ممكن است امروز كمی ‌با هم اختلاف پیدا كنید. مشكلاتی كه برایتان به وجود آمده در حدی است كه شما آرزو می‌كردید كاش جور دیگری رفتار كرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید كه آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت كردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.
فال روزانه دی

بیشتر:  عکس های عاشقانه دونفره تبریک روز زن به همسر

فال روز متولدین دی: اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: حالا كه ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است كه برنامه‌ریزی‌های خود را مدیریت كنید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه كردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید، اما باوجود اینكه برای ریسك كردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممكن است از آن دوری كنید. شما اعتقاد دارید كه همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی كه از كنترلتان خارج است. از فراموش كردن آینده نترسید، چراكه شما را برای به آینده آماده می‌كند.

 

منبع: بیتوته

فال روز دوشنبه 28 مهر 1399

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

عکس نوشته تسلیت فوت اقوام عکس نوشته تسلیت مَرگ یا وفات یا درگذشت در زیست‌شناسی …