بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در رشته مدیریت دانش تحصیل کرده است. او با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان به هنرمندی رسید و در آن زمان بازی در فیلم «انتظار» را آغاز کرد. او در پربیننده ترین سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بازی کرد و در بین بینندگان محبوب شد. او چندین سال است که غیر فعال بوده و سالن زیبایی شیمر را اداره می کند. او به این کار بسیار مشغول است و تاکنون سه بخش افتتاح کرده است.

اول کار مریم سلطانی

مریم سلطانی با حضور در کلاس های بازیگری به همراه حمید سمندیان کار خود را به عنوان یک هنرمند آغاز کرد. او بلافاصله موفق شد و در سال 1379 اولین فیلمش را برای اولین بار به عنوان بازیگر انتخاب کرد و اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1391 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و در این سریال محبوب شد. بعدها در همان سریال جوان مزور (1392)، سریال سه از چهار، سریال با زنان در نقش ماهرخ و … به کار خود ادامه داد.در سال 1392 در سریال دولت الشون شرکت کرد سپس حدود شش سال از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد و در سال 1397 به کار خود ادامه داد و این بار در سریال نقش ماهاروخ را بازی کرد. خانمان.این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر:  بیوگرافی حمید لولایی

مدیریت سالن زیبایی

او پس از وقفه ای از بازیگری، سال ها سالن زیبایی شیمر را مدیریت کرد و تاکنون موفق به افتتاح سه بخش شده است. جالب است بدانید که با وجود داشتن چنین سالنی، سادگی را دوست دارد و طراحی های عجیب و غریب برایش جذابیتی ندارد. از درآمد سالن زیبایی راضی هستم اما مشکلات خود را دارد اما مزیت آن نسبت به بازیگری این است که می توانید شب ها استراحت کنید و مجبور نیستید برای انجام پروژه به شهر بروید. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و هنرمندان زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … هستند. دور بودن از او به عنوان یک بازیگر کار نمی کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی علاقه دارد و آن را به یک حرفه تبدیل می کند، علاوه بر این به نواختن پیانو علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر:  زندگینامه آرش ریاحی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده

بازنشستگی مریم سلطانی از بازیگری

او شش سال است که بیکار است و ابتدا در آرایشگاه مشغول به کار شد که به گفته خودش حضور روزانه اش در محل کار مستلزم کار است و به همین دلیل از دنیای بازیگری خارج شد. اما او گفت که خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدارش آمده اند و او احساس دوری از بازیگری نمی کند و می گوید هر چه می گذرد به اجرای برنامه می پردازم زیرا پیشنهادات زیادی به او رسیده است. بعد از اینکه بازیگری را رها کرد و ابتدا به عنوان آرایشگر مشغول به کار شد، به دلیل درست غذا نخوردن و ورزش نکردن برای شغلش، علناً تغییر کرد و گفت اگر من مریم سلطانی بودم که در سریال دیدید کار سختی بود و ساعت 6 بیدار می‌شوم. صبح و ورزش

بازی پارتی مدیریت شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل دوری برخی از مدیران شبکه از بازیگری را توضیح می دهد. او اسامی خاصی را ذکر نکرد اما گفت: برخی کارگردانان با هنرمندی رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان بنا به سلیقه خود از آنها می خواهند که بازیگری را دعوت کنند.این باعث شد کمی احساس خطر کنم زیرا نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم آیا آنها با من تماس خواهند گرفت یا نه.او از یکی از مدیران شبکه انتقاد می کند و می گوید هرجا اسم من بود آن را خراب کرد. مریم سلطانی گفت که علاقه زیادی به بازیگری دارد و تا آخر روز به عنوان هنرمند کار می کرد به طوری که حتی یک هفته هم مرخصی نداشت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر آهنگساز و خواننده

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سه سریال از چهار سریال پر از هنرمندان مشهور است به همین دلیل مریم سلطانی گفت که فراموش کردن این سریال ها سخت است. او گفت در این سریال او و خانم لرستانی هر روز دلشان می سوزد و در پایان صحنه با هم بودند. آقای مجید صالحی کارگردان این سریال هم قدرتمند و درخشان بود. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و هر بار که عکس می گیرد حتی اگر با سالن زیبایی در ارتباط باشد از سه تا چهار پیام می دهد و چت می کند.

بیشتر:  زندگینامه مایکل بی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …