بیوگرافی الهام شعبانی +عکس

[ad_1]

الهام شعبانی,بیوگرافی الهام شعبانی,زندگینامه الهام شعبانی الهام شعبانی طراح صحنه و لباس و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است

بیوگرافی و عکس الهام شعبانی

الهام شعبانی کار خود را با طراحی لباس برای نمایش و فیلم آغاز کرد و سپس به دلیل علاقه زیاد به بازیگری وارد این عرصه هنری شد.

بیوگرافی الهام شعبانی

نام: الهام شعبانی

تاریخ تولد: 1360

محل تولد: تهران

زمینه کاری: طراح صحنه و لباس و بازیگری در سینما و تلویزیون

بیوگرافی الهام شعبانی

الهام شعبانی بازیگر و طراح لباس ایرانی در سال 1360 در تهران به دنیا آمد.

الهام شعبانی دارای مدرک لیسانس طراحی لباس از دانشگاه الزهرا است و در زمینه گلدوزی نیز فعالیت می کند.

الهام شعبانی کار خود را با طراحی لباس برای نمایش و فیلم آغاز کرد و سپس به دلیل علاقه زیاد به بازیگری وارد این عرصه هنری شد.

الهام شعبانی در سال 1394 به عنوان طراح صحنه و لباس با تیم یک سریال درام عاشقانه همکاری کرد و توانست جایگاه خود را در بین اهالی سینما و تلویزیون تثبیت کند.

او همچنین به عنوان طراح صحنه و لباس برای سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی در سال ۱۳۹۶ کار کرد.

آغاز کار الهام شعبانی

بیوگرافی الهام شعبانی,زندگینامه الهام شعبانی,عکس های الهام شعبانی اولین تجربه الهام شعبانی در سریال مرد دو هزار چهره بود

الهام شعبانی اولین حضور خود در سریال «مرد دو هزار چهره» را در سال ۱۳۹۶ مقابل دوربین مهران مدیری قرار داد.

بیشتر:  بیوگرافی سارا رسول زاده

دو سال بعد در فیلم خروس کاغذی به کارگردانی مریم میلانی شرکت کرد.

الهام شعبانی در سال 92 در فیلم «فرشته ها با هم می آیند» نیز بازی کرد. این فیلم توسط حامد محمدی ساخته شده و داستان یک رهبر مذهبی است که در دوران فقر با همسرش لیلا زندگی می کند و در آن زمان دارای سه فرزند است. شعبانی در این فیلم با جواد عزتی همبازی بود.

اما بازی الهام شعبانی در ملکوان در نقش سولماز باعث شهرت بیشتر او شد و با بازی در این سریال معمایی محصول شبکه آی فیلم توانست استعداد و مهارت خود را به رخ بکشد.

سریال ملکوان داستان زنی است که شوهرش را در خارج از کشور می کشد و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی تلاش می کنند دلیل این خودکشی را بیابند.

الهام شعبانی در این سریال با بازیگران مشهوری چون داریوش فرهنگ، امین زنگدانی، فریبا مصاحسه و لامند امیر سلیمانی بازی کرد.

الهام شعبانی در نقش یک جاسوس در ملکه گدا به کارگردانی حسین سهیل زاده بازی کرد. این سریال اولین تجربه او با شبکه نمایش خانگی بود.

او در سریال ملکه گدا با بازیگرانی چون رویا نونهالی، الهام کردا، فرزاد فرزین، آرمان درویش، شبنم قربانی و… همبازی شد.

الهام شعبانی و فعالیت های تئاتر

زندگینامه الهام شعبانی,عکس های الهام شعبانی,تصاویر الهام شعبانی الهام شعبانی طراح صحنه و لباس عاشقانه است

الهام شعبانی همچنین به عنوان طراح صحنه و لباس و بازیگری در تئاتر فعالیت می کرد. ساخت لباس برای اجراهایی چون «سیندرلا»، «بوف نه چندان کور»، «شرق دور، خاور نزدیک»، «نماینده ملت»، «هملت»، «کوپن»، «به یادت هستم»، «خانه پاک» . ” و ” او مسئول گزارش شبانه دکتر بود. مصدق.

بیشتر:  بیوگرافی لیلا حاتمی

الهام شعبانی همچنین توانست در نمایش های معروفی چون «الیور توئیست»، «خانه کاغذی»، «گنجفه»، «بازگشت محترم مردان جنگ»، «خواب زمستانی»، «زیرزمین»، «سیزده»، «مونس» بازی کند. ” “، “ناتمام” و “شکر” برای نشان دادن مهارت و استعداد خود در عرصه بازیگری.

الهام شعبانی برای بازی در نمایش “خواب زمستانی” به کارگردانی لیلی عاج از جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال 95 برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

همچنین در سال 1392 دومین جایزه زن را از جشنواره های استانی و منطقه ای برای بازی در برنامه «مرد نفرین شده» دریافت کرد.

الهام شعبانی کارگردان تئاتر است

عکس های الهام شعبانی,تصاویر الهام شعبانی,فیلم های الهام شعبانی «به وقت تهران» اولین تجربه الهام شعبانی در مقام کارگردانی تئاتر است.

«به وقت تهران» اولین تجربه کارگردانی الهام شعبانی در تئاتر است که بازیگرانی چون یلدا عباسی، سود شراهی، مسیح کاظمی، غزاله جزایری، فرزانه سهیلی، سامیه برجی و بهاره مشیری در آن حضور دارند. البته این نمایش به دلیل همه گیری کووید-19 لغو شده است.

جایزه الهام شعبانی

– دریافت جایزه دوم خواننده زن اجرای «مرد نفرین شده» از جشنواره های استانی و منطقه ای؛ 1381

بیشتر:  بیوگرافی حمید ابراهیمی

– دریافت جایزه اول بازیگر زن در نمایش «یک روز از روز اسب» در تئاتر دفاع مقدس برای یک اثر؛ 1381

– کاندیدای جایزه جشن بازیکن؛ 1384

– جایزه اولین بازیگر زن جشنواره ملی جوانان 2018

بیانیه الهام شعبانی در مورد سختی بازیگری

تصاویر الهام شعبانی,فیلم های الهام شعبانی,الهام شعبانی در ملکه گدایان الهام شعبانی در فیلم ملکه گدا نقش یک داروساز را بازی می کند

الهام شعبانی در گفت وگویی درباره سختی بازیگری گفت: من به عنوان یک بازیگر در ژانر اجتماعی باید با دقت به اطرافم و دغدغه های مردم نگاه کنم.چون هر روز با افرادی که مشکلات خاصی دارند ملاقات خواهم کرد.

اگر من یک زن شاغل هستم ابتدا باید به جزئیات زن نگاه کنم و وضعیت او را تحلیل کنم تا بتوانم درد و شکست شخصیت را به گونه ای واقعی و قابل قبول برای مخاطب نشان دهم.

زندگی شخصی الهام شعبانی

از زندگی شخصی و وضعیت تأهل الهام شعبانی اطلاعی در دست نیست.

فعالیت دیگری از الهام شعبانی

الهام شعبانی دو سال است که معلم مدرسه رودکی کرج است. او همچنین در سال 2006 در یک گروه تئاتر تجربی برای کودکان مبتلا به سرطان کار کرد.

لیست فیلم های الهام شعبانی

مردی با دو هزار چهره (2007)

Recovery Series (2017)

مستند 13/5 (1384)

مستند ارف به تن 2 (1386)
نشان کاغذ مرغ (2019)
فهرست آثار الهام شعبانی در تئاتر

راز عروسک (2012)

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …