بازیهای جذاب و سرگرم کننده خانوادگی

بازی خانوادگی کودکانه, بازی خانوادگی برای تعطیلات, بازی خانوادگی جالب

بازیهای خانوادگی

جذاب ترین بازیهای خانوادگی و دورهمی برای پایان سنین

بدون شک از یک مورد علاقه ترین و جالب ترین کارها ، بازیهای خانوادگی میباشد ، شما می توانید این بازیها را در منزل برای سرگرم کردن خود و کودکانتان انجام دهید و لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند بازی جالب را به شما معرفی کنیم:

1. بازی تخمین کلمه / محبوب ترین بازی

ایده بازی خانوادگی, بازی خانوادگی, بازی دسته جمعی

بازی خانوادگی جالب

تاکنون ، شما احیاناً آن فیلمهای زیادی را در اینترنت مشاهده کرده اید که در آن افرادی که چیزی در دهان دارند و سعی در گفتن کلمات دارند و دیگران سعی می کنند تخمین بزنند چه می گویند. مثل این میباشد که میزان زیادی سنگ در دهان خود داشته باشید و همزمان بخواهید گفت‌وگو کنید. شما نیز می توانید با گذاشتن چیزی در دهان و گفتن یک کلمه از بقیه بخواهید تخمین بزنند که شما چه می گویید.

2. نخ را بکشید و طالع خود را امتحان کنید

– یک لیوان یکبار مصرف

– چند بشقاب

– چندی پاداش

– نخ (همه باید یک رنگ باشند)

– چسب

یک سوراخ در مرکز پایین لیوان پلاستیکی ایجاد کنید. نخ ها را به طول مساوی ببرید و یک انتهای آن را به انتهای بشقاب بچسبانید ، انتهای دیگر نخ را درون سوراخ روی لیوان پلاستیکی که قبلاً ایجاد کرده اید قرار دهید. جوایز را روی بشقاب ها بگذارید.  یکی از نخ ها را انتخاب کنید و آن را بکشید ، آنچه در بشقاب میباشد را به عنوان پاداش دریافت می کنید. حتی می توانید برای جذاب تر شدن بازی در بعضی از بشقاب ها تقاص قرار دهید.

3.  بازی تخمین کلمه با نقاشی

بازی خانوادگی جالب, ایده بازی خانوادگی, بازی خانوادگی

بازی خانوادگی خنده دار

بازی فوق العاده آسان و در عین حال خنده دار میباشد که در آن داشتن استعداد نقاشی مفید میباشد. کلمه ای را که در ذهن دارید روی کاغذ ترسیم کنید و از بقیه بخواهید تخمین بزنند که چه چیزی کشیده اید.

4. سرپیچی از جذب زمین

شما به بادکنک نیاز دارید.

بیشتر:  بازی محلی «سنگ بر یک»

همزمان 2-3 بادکنک (بسته به سن و توانایی ها) را با دستان خود به هوا بیاندازید و نگذارید روی زمین بیفتند. کسی برنده میباشد که بتواند دوران بیشتری بادکنک ها را در هوا نگه دارد.

5. انداختن بطری

بازی خانوادگی خنده دار, بازی خانوادگی با کاغذ , چالش های خانوادگی

چالش های خانوادگی

شما به: دست‌کم 2 رول دستمال دست‌شویی ، چوب بلند ، نیمکت ، کش لاستیکی ، 2 بطری پلاستیکی خالی و درب دار یا (بطری نوشابه فلزی) نیاز دارید.

رول های دستمال دست‌شویی را روی چوب قرار داده و انتهای آن را روی نیمکت ها آویخته کنید (یا اجازه دهید اعضای خانواده آن را نگه دارند). درب بطری را باز کنید ، یک ورق رول دستمال دست‌شویی را درون آن قرار دهید و درب آن را دوباره بگذارید. بگذارید بطری آویخته شود.

با استفاده از کش های لاستیکی و “بمب” های کاغذی ، به سمت دستمال دست‌شویی شلیک کنید تا پاره شود و همراه با بطری بیفتد. کسی برنده می شود که بتواند سریعتر رول های دستمال را پاره کند.

بیشتر:  بازی محلی گرگم به هوا

6. برج بسازید

بازی خانوادگی کودکانه, بازی خانوادگی برای تعطیلات, بازی خانوادگی جالب

بازیهای سرگرم کننده

برای ساختن برج از میوه ها یا سبزیجات استفاده کنید. هرکسی که بالاترین ساختار را در 1 لحظه بسازد، برنده بازی میباشد. این بازی برای همه سنین مناسب میباشد.

7. جابه جا کردن کاغذها

بازیهای سرگرم کننده, بازی خانوادگی خنده دار, بازی خانوادگی با کاغذ

بازی خانوادگی جالب

شما به نی و ورق های کوچک نیاز دارید.

برای هر نفر چندی کاغذ کوچک قرار دهید شخص باید بتواند با استفاده از نی و مکیدن کاغذها را از یک سمت به سمت دیگر منتقل کند هر کسی که این کار زودتر انجام دهد برنده بازی میباشد.

8. بولینگ داخل سالن

یک مکان خوب در منزل پیدا کنید تا یک خط بولینگ داخلی را راه اندازی کنید ، سپس یک توپ و 10 بطری پلاستیکی خالی پیدا کنید. بطری ها را مشابه بولینگ سنتی مثلثی مرتب کنید ، چهار صف در پشت ، سپس سه ، دو و یک در سه صف بعدی قرار دهید. پس از تنظیم  بطری ها ، می توانید بازی را آغاز کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

گردو بازي

نوع بازي : پسرانه و به صورت گروهي كه به سه روش انجام مي شد …