اسکین سازی چیست و شیوه انجام آن به صورت است؟

اسکین سازی,اسکین سازی پوست, اسکین سازی تاتو

اسکین سازی تاتو

اسکین سازی تتو

گاهی اوقات افرادی هستند که قسمتی از بدن خود را تتو می کنند و بعد از کار خود پشیمان می شوند و برای همین نزد تتوکار خود می روند و او با استفاده از یک رنگ روشن که دارای فلزات سنگین می باشد رنگ تتو را پوشش می دهد. به پوشاندن تتو با استفاده از رنگهای روشن اسکین سازی یا کاموفلاژ می گویند.

اسکین سازی با استفاده از رنگهایی همرنگ پوست میباشد مشابه بژ، اسکین، کامو و بعضی وقتها سفید استفاده می کنند که ما رنگ سفید را پیشنهاد نمی کنیم چون با رنگ پوست ناهماهنگ میباشد .

شرایط اسکین سازی تتو

برای اینکه تتو را کاور کنید قطعا باید تتوی قبلی روشن باشد. اگر رنگ قبلی بیش از اندازه تیره باشد نمی توان تتو را پوشانید. تتوکار اگر این کار را انجام دهد اصلا کار جالبی نخواهد شد و یک کاور زشتی خواهد شد.

اسکین سازی,اسکین سازی پوست, اسکین سازی تاتو

اسکین سازی تاتو

شیوه انجام اسکین سازی تتو

برای اسکین سازی باید از سوزن سه سر و یا تک سر استفاده کرد. کسانی که کم تجربه هستند از سوزن سه سر استفاده کنند بهتر میباشد. اسکین کردن را بعد از تتو سریع میتوان انجام داد. برای این کار  هماهنگ با رنگ پوست شخص ، رنگهای کامو، اسکین و بژ  را  با هم ترکیب می کنیم و مشابه رنگ تتو به صورت ضربه ای و دورانی رنگ روشن شده را به پوست تتو شده تزریق می کنیم  .

نحوه مراقبت از پوست اسکین شده

شیوه مراقبت از پوست اسکین شده که به وسیله رنگ اسکین و کامو  انجام شده  مشابه همان تتوی معمولی میباشد.

– به مدت یک ماه از انجام آرایش، رفتن به سونا ، استفاده از سولاریوم پرهیز کرده و از شنا کردن و  قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید دوری کنید، چون  امکان دارد برروی رنگ پوست اسکین شده صورت تاثیر منفی و مخرب داشته باشد.

بیشتر:  رژلب را نخورید (+ روش تشخیص رژلب بدون سرب)

– لایه رویی پوست که آرایش دائم صورت بر روی آن انجام شده میباشد را نکنید چون سبب تبدیل رنگ و  به وجود آمدن خراش می‌شود.

– بنا به رنگ انتخاب شده امکان دارد رنگ آرایش دائم صورت در روزهای اول قدری عوض شود. این تغییرات بعد از گذراندن دوران درمان در صورت مراقبت درست شخص به حالت طبیعی برمی‌گردد.

– قرمز شدن رنگ پوست، احساساتی شدن پوست به کشش و ورم مختصر بعد از  اسکین سازی صورت رایج میباشد.

– اگر هرگونه مسئله ی غیرعادی در پوست به وجود آمد باید نزد پزشک بروید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …